//
کدخبر: ۲۵۵۱۸۴ //

سایت ثبت‌نام وام یک میلیون تومانی وجود خارجی ندارد

هیات دولت تصمیم گرفت وامی را به مبلغ یک میلیون تومان به خانوارهایی که یارانه دریافت می کنند به صورت قرض الحسنه پرداخت کند اما هنوز هیچ خبری از نشانی این سایت وجود ندارد.

سایت ثبت‌نام وام یک میلیون تومانی وجود خارجی ندارد
به گزارش فرتاک نیوز،

هیات دولت تصمیم گرفت وامی را به مبلغ یک میلیون تومان به خانوارهایی که یارانه دریافت می کنند به صورت قرض الحسنه پرداخت کند اما برخی منابع خبری آورده اند: رییس سازمان برنامه و بودجه سایت «هدفمندی یارانه ها» رابرای ثبت نام متقاضیان اعلام کرده است که این خبر از سوی سخنگوی سازمان برنامه و بودجه تکذیب شد.

شیوع وگسترش بیماری کرونا درکشور مشکلات اقتصادی زیادی بویژه در حوزه کسب ‌وکار ایجاد کرده است. جبران ضرر و زیان‌های ناشی از تعطیلی واحدهای صنفی به دلیل شیوع این بیماری یکی از دغدغه های اصلی این روزهای دولت است. تاکنون سیاست های حمایتی دولت از بنگاه ها در قالب تعویق پرداخت‌های مالیاتی و حق بیمه‌ها بوده و بسته‌های معیشتی برای نیروی کار و کارگران بوده است.

در این راستا در جلسه روز چهارشنبه هیات دولت، ستاد اقتصادی دولت تصمیم گرفت علاوه بر پرداخت ٧۵ هزار میلیارد تومان به کسب‌ وکارهای آسیب‌دیده از کرونا، به خانوارهایی که یارانه دریافت می کنند تسهیلات یک تا دو میلیون تومان به صورت قرض الحسنه و با سود ١٢ درصد از ماه آینده پرداخت کند.

شایعه: اعلام سایت هدفمندی یارانه ها برای ثبت‌نام وام یک میلیون تومانی

تکذیب شایعه: پس از انتشار اعلام سایت هدفمندی یارانه ها برای ثبت نام متقاضیان وام یک تا ۲ میلیون تومانی به نقل از محمدباقر نوبخت، مهدی قمصریان سخنگوی سازمان برنامه و بودجه گفت: هنوز سایت و سازوکار ثبت‌نام وام یک میلیون تومانی اعلام نشده است.

قمصریان روز چهارشنبه گفت: امروز به اشتباه به نقل از رییس سازمان برنامه و بودجه اینگونه بیان شده است که متقاضیان وام یک میلیون تومانی برای ثبت نام به سایت هدفمندی یارانه ها مراجعه کنند که اینگونه نیست و سایت محل ثبت نام هنوز اعلام نشده است. در اظهارات رییس سازمان برنامه و بودجه، هیچ نامی از سایت سازمان هدفمندی یارانه ها برده نشده است. همچنین هنوز زمان ثبت نام متقاضیان این وام نیز مشخص نشده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۵۱۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان