//
کدخبر: ۲۵۰۹۳ //

رهبر مذهبی کاتولیک‌ها: از سوپربمب آمریکا در "افغانستان" خجالت کشیدم

پاپ فرانسیس در آستانه سفر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به واتیکان، به سوپر بمب آمریکایی که نام "مادر تمام بمب ها" را گرفت اشاره کرد و گفت: من از این بمب خجالت کشیدم.

رهبر مذهبی کاتولیک‌ها: از سوپربمب آمریکا در "افغانستان" خجالت کشیدم

به گزارش فرتاک نیوز پاپ روز شنبه در دیدار با دانش آموزان مدارس ایتالیایی،با اشاره به سوپر بمب آمریکایی که 13 آوریل (24فروردین) در افغانستان پرتاب شد، افزود: من از نامی که به این بمب داده شد، خجالت زده شدم . آنها نام مادر همه بمب‌ها را به این بمب دادند. اما مادر جان می‌دهد در حالی که نام او را به بمبی دادیم که جان را می گیرد و مرگ می آفریند. واقعا چه اتفاقی می افتد؟

پاپ گفت: در میان ما یک فرهنگ نابودی رو به رشد است. جهان در جنگ است. بمباران می شود و اگر بیماران و یا کودکان نیز بمباران شوند دیگر اهمیت ندارد. البته این موضوع جدیدی نیست. در آغاز نیز با حسادت قابیل نسبت به هابیل شروع شد و برادر خود را کشت. امروز بی رحمی‌ها زیاد شده و در تلویزیون نیز شاهد آن هستیم . ما شاهد بریدن سر کودکان نیز بودیم.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، در اواخر ماه جاری میلادی و پیش از نشست سران گروه هفت عازم رم می شود، جایی که با رئیس جمهوری ایتالیا و پاپ فرانسیس دیدار و گفت و گو خواهد کرد.

 

 

منبع: میزان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۰۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان