//
کدخبر: ۲۲۴۷۵۸ //

خبرهای جدید از فیلم‌های فرهاد اصلانی، ویشکا آسایش و نیکی کریمی

فیلم جدید ویشکا آسایش، "گورکن" نام دارد که او در نقش متفاوتی ظاهر شده، فرهاد اصلانی در "ستاره‌بازی" هاتف علیمردانی نقش اول را ایفا می‌کند و "آتابای" نیکی کریمی هم با پایان رسیدن تدوین خودش را به جشنواره فجر نزدیکتر کرد.

خبرهای جدید از فیلم‌های فرهاد اصلانی، ویشکا آسایش و نیکی کریمی
به گزارش فرتاک نیوز،

 این روزها همه در تلاطم جشنواره فجرند و آثار یا کلید می‌خورند یا در مراحل فنی و پایانی تصویربرداری‌اند و تاکنون هم اخبار متعددی از کارگردانان و بازیگران به نام سینمای ایران بیرون آمده است که امسال در جشنواره فجر اثرهای متفاوتی از خودشان به رخ خواهند کشید؛ در این بین "ویشکا آسایش" با "گورکن" به جشنواره فجر می‌آید.

"گورکن" و نقش متفاوت خانم بازیگر

فیلم سینمایی «گورکن» به نویسندگی و کارگردانی کاظم ملایی آخرین روزهای فیلمبرداری خود را در حومه‌ تهران سپری می‌کند.

«گورکن» به تهیه‌کنندگی سینا سعیدیان، دومین فیلم کاظم ملایی پس از فیلم سینمایی «کوپال» است که پیش‌بینی می‌شود برای نخستین‌بار در سی و هشتمین جشنواره‌ی فیلم فجر رونمایی شود.

در گورکن «ویشکا آسایش» در نقش متفاوتی ظاهر شده است و شخصیت اصلی فیلم را بازی می‌کند. در کنار او حسن معجونی، مهراوه شریفی‌نیا، گوهر خیراندیش، بهنوش بختیاری، رضا بهبودی، مهدی حسینی‌نیا، سیاوش چراغی‌پور، محمود نظرعلیان، یدالله شادمانی و گروه اصلی بازیگران فیلم را تشکیل می‌دهند.

کاظم ملایی به جای خلاصه داستان، به جمله‌ای از فیلم اشاره می‌کند که می‌گوید: «تو اگر یک دوست می‌خواهی، مرا اهلی کن.»

"ستاره‌بازی" فرهاد اصلانی در سینما

فیلم بعدی که این روزها درباره آن صحبت می‌شود، اثر جدید هاتف علیمردانی است که فرهاد اصلی نقش اول آن را بازی خواهد کرد. امروز خبری منتشر شد که  «مایکل مدسن» که در فیلم‌های مختلفی به کارگردانی کوئنتین تارانتینو بازی کرده به فیلم «ستاره بازی» به کارگردانی هاتف علیمردانی و تهیه‌کنندگی علی سرتیپی پیوست.

پیشتر فرهاد اصلانی به عنوان نقش اول فیلم قراداد خود را با این پروژه قطعی کرده بود.

"ستاره بازی" به عنوان محصول مشترک ایران و کانادا در ماه نوامبر و دسامبر (پاییز امسال) در آمریکا و کانادا فیلمبرداری خواهد شد.

بنابر همین گزارش، چند بازیگر دیگر هالیوود نیز در این فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت.

"آتابای" نزدیکتر به جشنواره فجر

"آتابای" پنجمین فیلم سینمایی نیکی کریمی است که تابستان امسال در شهر خوی جلوی دوربین رفت؛ از این فیلم به عنوان متفاوت‌ترین اثر این هنرمند در عرصه کارگردانی‌اش یاد می‌شود.

"یک شب"، "چند روز بعد"، "سوت پایان" و "شیفت شب" از جمله فیلم‌های قبلی کریمی‌اند.

هادی حجازی‌فر، جواد عزتی، سحر دولتشاهی و دانیال نوروش گروه بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

تدوین فیلم جدید نیکی کریمی به پایان رسید؛ با پایان تدوین "آتابای" توسط حسین جمشیدی گوهری، مراحل صداگذاری این فیلم توسط علی‌رضا علویان آغاز شده است.

"آتابای" با ادامه مراحل فنی آماده حضور در جشنواره فیلم فجر می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۴۷۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان