//
کدخبر: ۲۱۵۸۲۰ //

اخبار رادیو و تلویزیون| "میدون" به کمک "پایش" می‌آید

اخبار کوتاه رادیو و تلویزیون را در این گزارش بخوانید.

اخبار رادیو و تلویزیون| "میدون" به کمک "پایش" می‌آید
به گزارش فرتاک نیوز،

امروز رویدادهای مختلفی روی آنتن رادیو و تلویزیون می‌آید که در این بسته خبری مروری بر آنها داریم:

انتصاب مدیر جدید در شبکه آی فیلم

مصطفی اصفهانی مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت معاونت برون مرزی صداوسیما، طی حکمی حسین ادهمی را به سمت مدیر اطلاعات و برنامه‌ریزی شبکه آی‌فیلم منصوب کرد.

در این حکم توجه به اهداف تبیین شده در سیاست ابلاغی سازمان بر‌اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری و ریاست سازمان، برنامه‌ریزی جامع و کارآمد در زمینه فعالیت‌های شبکه آی فیلم در افق بلندمدت و کوتاه‌مدت، تهیه و تنظیم و پیگیری برنامه و بودجه سالیانه و توزیع مناسب، هدفمند و قانونمند اعتبارات مربوطه، هماهنگی و همکاری مستمر در خصوص اجزای دقیق سیستم‌های اطلاعاتی فرآیند تولید، نظارت مستمر و موثر بر فعالیت‌های انجام شده، اجرای استانداردها، شاخص‌ها و دستورالعمل‌های بالادستی تاکید شده است.

ادهمی پیش از این مدیریت اطلاعات و برنامه‌ریزی شبکه سحر را عهده‌دار بود.

مستند «سپهر» از شبکه افق پخش می‌شود

مستند «سپهر» درباره زندگی شخصی و هنری شهید بهزاد سپهر، جمعه این هفته از شبکه افق پخش می‌شود.

مستند «سپهر» روایتی است از زندگی، فعالیت‌های فرهنگی و هنری شهید بهزاد (ابوالفضل) سپهر، شاعر عرصه جبهه و جنگ که در قطعه مخصوص شهدای گمنام مدفون است.

ابوالفضل سپهر نامی آشنا در ادبیات دفاع مقدس است و البته رزمندگان، جانبازان و خانواده شهدا هم او را به خوبی و شاید بیشتر از دیگران می‌شناسند.

بسیاری از شعردوستان ایرانی معتقدند زبان شعری خاص سپهر در کنار عاطفه سرشاری که در موضوعات مربوط به شهدا در او جاری بود، همراه خلوص نیتی که داشت، آثارش را از دیگران متمایز کرده است.

«اتل‌متل»های او در برهه‌هایی ورد زبان فرزندان و خانواده شهدا و جانبازان بود و با اینکه خود او علاقه‌ای به آثارش نداشت به اصرار خانواده‌های شهدا اشعارش را در سال 77 در «دفتر آبی» چاپ کرد.

حسین نژادموسی در نخستین تجربه مستندسازی‌اش به سراغ زندگی و آثار سپهر رفته و سعی کرده است واقعیت‌های زندگی او را به تصویر بکشد.

این مستند را می‌توانید جمعه 5 مهرماه ساعت 17 و تکرار آن را ساعت 9:30 روز بعد از شبکه افق تماشا کنید.

لیست بازیگران «جشن سربرون» منتشر شد

مجتبی راعی در مراسم آغاز تصویربرداری سریال الف فاخر «جشن سربرون» که با حضور مرتضی میرباقری معاون سیما برگزار شد، گفت: تولید این سریال با همراهی معاونت سیما و سیمافیلم قوت گرفت و اکنون شاهد ضبط اولین سکانس سریال هستیم.

وی افزود: این سریال به دوران مظفرالدین شاه و پیروزی مشروطه‌خواهان می‌پردازد که البته داستان آن در میان عشایر می‌گذرد.

به گفته راعی، این سریال در سه فصل نوشته شده ‌و اکنون تصویربرداری فصل اول این سریال در قالب 30 قسمت آغاز شده است که ماجرای چند خان و رعیت را به تصویر می‌کشد.

وی ادامه داد: فصل دوم داستان در زمان پهلوی اول رخ می‌دهد، اما هنوز برنامه‌ای برای تولید فصل دوم نداریم و پس از پخش فصل اول در صورت تأمین بودجه به فکر فصل دوم خواهیم بود.

راعی با اشاره به قصه این سریال گفت: هرچند اساس قصه بر واقعیت است و چندین ماه در شیراز با نوادگان چند ایل عشایری فارس درباره وقایع آن زمان صحبت کردم، اما برای پرهیز از هر نوع سوءتفاهم که منجر به دعوای قومیتی شود، سریال را در فضایی تخیلی نوشتم و از این رو بازیگران سریال بدون لهجه بازی می‌کنند.

به گفته راعی «جشن سربرون» اصطلاحی درباره جشنی است که پس از پایان بافت قالی برگزار می‌شود. به این صورت که وقتی بافت قالی تمام می‌شود، قالی را از بالای دار می‌برند و به اصطلاح می‌گویند سر قالی را می‌بریم. این رسم، وجه تسمیه داستان و محور قصه خواهد بود.

ادامه تصویربرداری تا 10 ماه آینده

حسن نجاریان دریانی تهیه‌کننده سریال نیز گفت: تا اسفند 97، مقدمات این سریال آماده و پیش‌تولید آن از ابتدای سال آغاز شد و اکنون که اولین سکانس آن ضبط شده است، امیدواریم تصویربرداری آن تا 10 ماه دیگر به پایان برسد.

به گفته نجاریان، مهمترین دلگرمی او و کارگردان، وجود گروهی منسجم و حرفه‌ای است که بدون اتلاف وقت، کار را با کیفیت پیش خواهد برد و مهمترین نشانه آن انتخاب سرگروه‌هایی مانند ایرج عاشوری در تصویربرداری، مجید اسکندری در چهره‌پردازی و اصغر نژادایمانی در طراحی صحنه است.

تهیه‌کننده «جشن سربرون» با اشاره به انتخاب لوکیشن برای این سریال تصریح کرد: دکور اصلی‌ را که خانه فتح‌الله خان است در لوکیشن خانه امام (ره) که از فیلم سینمایی «فرزند صبح» به‌جا مانده است ساخته‌ایم، ضمن اینکه اکنون در حال آماده‌سازی لوکیشن‌ در اطراف تهران در مناطقی مانند صفادشت، اخترآباد و جاده امامزاده داوودیم.

وی در پایان درباره داستان سریال گفت: بهادر کدخدای ایل "پوسان" با کدخدای طایفه همسایه "سرخو" رقابتی دیرینه دارد و مدتی این آتش کینه خاموش می‌شود تا اینکه سرخو با اعتماد به نفس به خواستگاری دختر کم‌سن و سال بهادر به نام جهان‌پسند می‌رود و...

روایت بازیگران از سریال

محمود پاک‌نیت، بازیگر نقش فتح‌الله خان نیز با اشاره به علاقه‌مندی‌اش به بازی در نقش‌های تاریخی گفت: فتح‌الله خان، شخصیت جاه‌طلبی است که همراه با حاکم فارس، مسیر قصه را پیش می‌برد و البته در بخشی از قصه، مخاطب شاهد رفتار درست او خواهد بود تا وجوه مختلف این شخصیت را بشناسد.

فرخ نعمتی نیز که نقش مباشر خان را در این سریال بازی می‌کند، درباره این نقش گفت: این نقش به‌دلیل چندلایه بودنش برایم جذاب است و مطمئنم اولین همکاری‌ام با آقای راعی، خاطره‌انگیز و به یادماندنی خواهد بود.

صدرالدین حجازی نیز که در نقش شوکت خان، یکی از مهم‌ترین نقش‌ها را برعهده دارد، گفت: تحقیق و پژوهش مجتبی راعی و نگارش عبدالرسول گلبن و منصور ابراهیمی به این اثر اعتبار بخشیده است.

حسین محجوب، محمود پاک‌نیت، نادر فلاح، لیلا اوتادی، فرخ نعمتی، قاسم زارع، داریوش کاردان، میرطاهر مظلومی، رامین ناصر نصیر، مهدی فقیه، کریم اکبری مبارکه، صدرالدین حجازی، بیوک میرزایی، ارسلان قاسمی، مهران نایل، جواد قامتی، ابراهیم برزیده، سیامک اشعریون، پرویز بزرگی، علی جاویدفر، محمد حاج حسینی، فرشید صمدی پور، محمدرضا راد، حسن محمودی، مجتبی واشیان، امیر کسارنژاد، ساقی عسگری، سارا اشتری، امیر زمستانی، سودابه علیپور، نجات علی مرادی، سیامک حلمی، آرمین ترکمندی، علی حسن ناصری، ذبیح ذبیح پور، علی نجاریان، زهرا برومند، ایوب دمان، امیر نداف فر، عباس براری، رضا درم کزین، ابوالفضل حاجی علیخانی، مجید یاراحمدی، مهران هادی، جواد عاقبت بین، حسن زارع، محمودرضا بهرامی، علی عطایی، سیامک نظری، مرتضی ستارپور، محمد نادرخانی، فیروز حیدرزاده، سجاد مومنی و رضا سیدی از بازیگرانی هستند که در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

برنامه‌های رادیو نمایش در پایان هفته

رادیو نمایش برنامه‌های متنوعی را با حضور چهره‌های سرشناس فرهنگ و هنر در پایان هفته به روی آنتن می‌برد؛ این برنامه‌ها در زمینه و موضوعات متنوع فرهنگی برای علایق و سلیقه‌های مختلف مخاطبان رادیو در نظر گرفته شده است.

عناوین، موضوع و زمان پخش برنامه‌های پایان هفته رادیو نمایش به شرح زیر است.

ماهور به تهیه‌کنندگی آزاده شاهرخ مهر و با اجرای مازیار عصری پنج شنیه ساعت 21 از رادیو نمایش پخش می‌شود، میهمان این هفته برنامه ماهور، فریدون بیگدلی است.

موضوع برنامه ماهور:  این برنامه در قالب یک مجله موسیقایی، با دعوت از خوانندگان موسیقی پاپ و سنتی و فولکلور و برخی از گونه‌های اجرای موسیقی ایرانی (ترکیبی، تلفیقی و...) ، علاوه بر آشنایی با سبک‌کاری،  قطعاتی نیز از پخش خواهد شد و آلبوم‌ها و قطعات تازه منتشر شده برای شنوندگان نیز معرفی می‌شود؛ در بخش تک مضراب نگاهی به برخی از قطعات موسیقی تولید شده در چهار دهه گذشته داشته است و در کنار معرفی، آن قطعه نیز پخش می‌شود؛ در آیتم گرامافون نگاهی به اولین‌های موسیقی ایران می‌کنیم.

جادوی سیاه به تهیه‌کنندگی: ریحانه یزدان دوست و با اجرای فاطمه نیرومند و امیرمحمد صمصامی و به نویسندگی مهدی خانی‌پور، جمعه ساعت 21 به روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.

موضوع برنامه "جادوی سیاه" : یکی از مهمترین ابزارهای رژیم صهیونیستی، سینماست و صنعت جهانی هالیوود در سیطره یهودیان صهیونیست است، از این رو برنامه جادوی سیاه قصد دارد به مواردی چون 1.ادوار سینمای صهیونیسم (از 1917تا کنون) 2.اهداف سینمای صهیونیسم 3.تعداد عوامل صهیونیست در هالیوود و... بپردازد.

در ابتدای برنامه، خبری از اکران‌های روز سینمای امریکا داده می‌شود و فیلمی که در راستای اندیشه‌های صهیونیستی است مشخص شده است، نقد و بررسی می‌شود؛ (این آیتم همراه با دیالوگ وموسیقی فیلمها است)، در بخش بعدی برنامه، مرور کوتاهی به ادوار سینمای صهیونیستی که از فیلم "10 فرمان" آغاز خواهد شد، خواهیم داشت (در هر برنامه یک فیلم یا یک انیمیشن انتخاب  و داستان آن توسط گوینده خوانده و عوامل فیلم معرفی می‌شوند و سپس به نقد و بررسی فیلم می‌پردازند؛ در ابتدا هم پیشینه‌ای درباره آیین یهود و اسطوره‌های آن گفته خواهد شد.) بخش پایانی به معرفی یکی از بازیگران یا کارگردانان یا فیلمنامه‌نویسان پرکار صهیونیستی می‌پردازد.

"آن سوی نمایش" به تهیه‌کنندگی مهدیه تقی‌زاده و با اجرای فرزام رنجبر، جمعه‌ها ساعت 22 از رادیو نمایش پخش می‌شود.

موضوع برنامه آن سوی نمایش: در این برنامه سعی می‌شود با حضور گزارشگر در پشت صحنه نمایش‌های رادیوی در حال ضبط، از طریق گفت‌وگو با عوامل برنامه (نویسنده،  تهیه‌کننده  و بازیگران ) نمایش‌هایی که در طول هفته پخش می‌شوند را معرفی می‌کند.

"چهارباغ" به تهیه‌کنندگی مهدیه تقی‌زاده و با اجرای امیر زنده‌دلان، پنجشنبه و جمعه ساعت 17 روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.

موضوع برنامه چهارباغ: مسابقه سرگرمی و فکاهی با حضور مخاطبین رادیو نمایش به مدت 30 دقیقه.

"به وقت مصاحبه" به تهیه‌کنندگی آزاده شاهرخ‌مهر و با اجرای سینا نیکوکار و کارشناسی بهرام ابراهیمی و بهناز بستان دوست، پنجشنبه و جمعه ساعت 9 صبح از رادیو نمایش پخش می‌شود.

موضوع برنامه به وقت مصاحبه: مسابقه رادیویی با حضور دانشجویان با گرایش به موضوعات نمایشی (دعوت از دانشجویان رشته‌های گرایش هنرهای نمایشی و برگزاری مسابقه در چهار گروه چهار نفری، از هر گروه دو نفر به دور بعدی راه پیدا می‌کنند و در نهایت  در برنامه 35 با چهار نفر فینال برگزار می‌شود.)

"آوا نما" به تهیه‌کنندگی رویا ولی‌زاده، جمعه ساعت 11:15 به روی آنتن رادیو نمایش می‌رود

موضوع برنامه آوانما: بخش‌هایی از فیلمی به همراه موسیقی و ترانه از این برنامه پخش خواهد شد.

"من و صحنه" به تهیه‌کنندگی رویا ولی‌زاده، چهارشنبه ساعت 22:45 از رادیو نمایش پخش می‌شود.

موضوع برنامه من و صحنه: در هر روز یک تیم دانشجویی یک نمایشنامه را نمایشنامه‌خوانی می‌کنند؛ این نمایشنامه توسط تیم، انتخاب و یا نوشته می‌شود.

"روزگار تئاتر" به تهیه‌کنندگی مهدی شیبانی‌زاده و کارشناسی امیرحسن ندایی و رامتین شهبازی چهارشنبه ساعت 21 به روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.

موضوع برنامه روزگار تئاتر: این برنامه نگاه جامعه‌شناختی به هنر نمایش در ایران و جهان و تأثیرات متقابل جامعه و تئاتر بر یکدیگر دارد.

"زورق خیال" به تهیه‌کنندگی فرشاد آذرنیا و با اجرای ایوب آقاخانی جمعه ساعت 6:15 از رادیو نمایش پخش می‌شود.

موضوع برنامه زورق خیال : داستان‌های جذاب ایران و جهان است.

"یک نمایش، یک تجربه" به تهیه‌کنندگی: محمد اسماعیل‌پور و اجرای مهدی طهماسبی و کارشناسی اساتید دانشگاه، روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت 12:30 به روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.

موضوع برنامه یک نمایش، یک تجربه: این برنامه فرصتی است برای علاقه‌مندان به تولید نمایش‌های رادیویی، رادیو نمایش در نظر دارد امکاناتی برای ضبط نمایش رادیویی را در اختیار دانشجویان و فارغ التحصیلان و فعالان رشته‌های نمایشی قرار دهد تا پس از تولید، با حضور عوامل در برنامه نقد و کارشناسی شود.

برنامه "گ مثل گپ" به تهیه‌کنندگی زهره سربازی و با اجرای بهرام ابراهیمی با محوریت سینما پنجشنبه و جمعه ساعت 20:00 از رادیو نمایش پخش می‌شود.

موضوع برنامه :گ مثل گپ" :عنوان برنامه‌ای رادیویی است که گفت‌وگوی صمیمی با اهالی سینما و موسیقی دارد و این هفته حمیدرضا پگاه میهمان این برنامه است.

رادیو نمایش علاوه بر برنامه‌های متنوع در پایان هفته، نمایش‌های گوناگون و متنوعی را نیز در ساعات مختلف  به روی آنتن خواهد برد.

تفاهم‌نامه صداوسیما و وزارت کار امضا شد

تفاهمنامه همکاری مشترک بیین صداوسیما و وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی امضا شد.

منصوری ـ معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ـ در نشست امضای تفاهمنامه همکاری مشترک با سازمان صدا و سیما گفت: امسال شاهد برنامه‌های خلاقانه و مستمری در حوزه رونق تولید در رسانه ملی بودیم و فرصتی فراهم شده تا دو طرف برای توسعه همکاری و فعالیت یکپارچه در سطح ملی به توافق برسند.

وی افزود: به دنبال توافق‌نامه‌ای که امضا شد، امسال جشنواره کارآفرینان برتر را به صورت مشترک برگزار می‌کنیم و در حوزه الگوسازی و تشویق کارآفرینان برتر قدم‌های خوبی برمی‌داریم.

منصوری ادامه داد: معرفی، حمایت و تشویق کارآفرینان پیشرو در سطح ملی از مهمترین اهداف ما است و کاهش هزینه اشتغال برای کارفرمایان هم در دستور کارمان قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: همچنین در 8 استان که نرخ بیکاری آنها بیشتر است، یارانه دستمزد می‌دهیم و یک سوم دستمزد را به صورت مستقیم به کارفرما پرداخت می‌کنیم.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان گفت: با توجه به امضای این تفاهمنامه مشترک، معرفی افق‌هایی در حوزه توسعه کسب و کار و همچنین اتصال به بازارهای جهانی در رشته‌هایی که در دوره تحریم دارای ارزش افزوده است، در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان خواستار تشکیل کمیته راهبری برای استمرار تعامل‌ها شد که مورد موافقت رییس ستاد رسانه‌ای رونق تولید سازمان صداوسیما قرار گرفت.

مرتضی میرباقری، معاون سیما هم در نشست امضای تفاهمنامه همکاری مشترک با وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی درباره اقدامات ستاد رسانه‌ای رونق تولید رسانه ملی گفت: با تشکیل این ستاد، با تدبیر ریاست محترم سازمان تمام شبکه‌های ملی رادیویی تلویزیونی و استانی رسانه ملی در ساختارهای مختلف، برنامه‌های متنوعی با موضوع حمایت از تولید ملی تولید و پخش کرده است.

وی با اشاره به انعطاف ساختارهای مختلف برنامه‌سازی نظیر سرگرمی، مسابقه و ترکیبی به موضوع شعار سال افزود: برنامه «میدون» یک برنامه ترکیبی است که با هدف حمایت از تولید ملی از این هفته روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود تا در کنار «پایش» به شکل ویژه به پیگیری موضوع شعار سال بپردازد.

معاون سیما ادامه داد: تاکنون تمام کارآفرینان نمونه کشور، شامل چند صد نفر در رسانه ملی حاضر و مطرح شده‌اند و کشف چهره‌های جدید نیز ادامه دارد.

میرباقری با اشاره به اهمیت پرداختن به تولید ملی در رسانه ملی افزود: ما چند صدهزار بیکار در کشور داریم  که بخش عمده‌ای از آنها جوانان دارای تحصیلات عالیه هستند که برای سامان پیدا کردن آنها نمی‌توانیم فقط به نظام اداری و دولتی بسنده کنیم و باید ظرفیت ملی را بسیج کنیم تا با حمایت دولت بتوانیم این جمعیت را در مسیر رونق تولید و اقتصاد به کار بگیریم.

معاون سیما گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و به ویژه معاونت شما مسئولیت ویژه‌ای در بحث کار آفرینی و اشتغال دارد و ما می‌توانیم با ظرفیت هنگفت رسانه ملی در کنار شما موجب هم‌افزایی شویم.

وی ابراز امیدواری کرد این تفاهمنامه پیشران جشنواره کارآفرینی تلویزیون باشد و با هدایت دقیق منابع در 6 ماهه دوم سال بتوانیم گام موثری در جهت حمایت از تولید ملی برداریم.

رییس ستاد رسانه‌ای رونق تولید در پایان خاطرنشان کرد: در دوره تحریم باید تدابیر ویژه‌ای اتخاذ و مردم را با اطلاع از اقدامات انجام شده امیدوار کنیم؛ وقتی مردم تلاش مسئولان را ببینند نشاط پیدا می‌کنند و دشمن ناامید می‌شود؛ زیرا دشمن می‌خواهد ما را زمین بزند در حالی که با وجود تحریم‌های ظالمانه نظام جلو می‌رود.

در این مراسم مجید زین‌العابدین قائم مقام ستاد رونق تولید ملی، سیاح دبیر رسانه‌ای ستاد، دکتر سرهنگی دبیرکل دفتر توسعه و کارآفرینی وزارت تعاون، رفاه و اجتماعی، دکتر محمودی مشاور معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دکتر اسکندری رییس دبیرخانه شورای عالی اشتغال حضور داشتند.

معماری «یادمان‌های شهدا» بررسی می‌شود

سری جدید برنامه تلویزیونی «شب معماری» چهارشنبه (سوم مهر ماه) با موضوع «معماری یادمان‌های شهدا» پخش می‌شود؛ برنامه امشب با حضور امیررضا اردکانی ـ معمار و طراح یادمان شهدا ـ ساعت 23 از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

«شب معماری» پنجمین شب از مجموعه «شب‌های هنر» است که چهارشنبه‌ شب‌ها با اجرای علی فروزان‌فر به‌ صورت زنده پخش می‌شود.

این برنامه‌ معماری به دنبال واکاوی مفاهیم و دغدغه‌های روز جامعه‌ معماری و شهرسازی است؛ تا فرصتی برای خوانشی صحیح از وضعیت این مهم در ایران باشد.

کارگردان «رستاخیز» به تلویزیون می‌رود

مجله سینمایی شبکه چهار با عنوان «شب سینما» پنجشنبه میزبان احمدرضا درویش، کارگردان سینما می‌شود؛ امیرحسن ندایی، مجری کارشناس این مجله شبانگاهی پنجشنبه (4 مهرماه) در میزبانی از احمدرضا درویش، با وی درباره فراز و فرودهای تولید اثر در سینمای دفاع مقدس گفت‌وگو می‌کند.

در این گفت وگوی زنده تلویزیونی، بخش‌هایی از سینمایی‌های ساخته شده توسط درویش همچون رستاخیز، دوئل، سرزمین خورشید و ... پخش می‌شود.

احمدرضا درویش کارگردان، تهیه‌کننده و فیلمنامه‌نویس سینما تاکنون دو بار برای فیلم‌های دوئل و روز رستاخیز برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی جشنواره فیلم "فجر" شده‌ است.

گفت‌وگوی تلفنی با علی غیاثوند دبیر بخش سینمایی جشنواره هنر برای صلح، گفت‌وگوی تلفنی با سیدمسعود نجفی مدیرکل روابط عمومی سازمان سینمایی در خصوص صدور مجوزهای جدید سینمایی و «سینما خبر» با مروری بر رویدادهای هفتگی سینما با اجرای عرفان قاسمی از جمله بخش‌های این هفته مجله «شب سینما» است.

«شب سینما» به تهیه‌کنندگی حمیدرضا توسلی محصول گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما است که پنجشنبه شب‌ها ساعت 23 به صورت زنده از شبکه دانایی پخش می‌شود.

حضور آقای بازیگر در «خیابان شهدا»

برنامه «خیابان شهدا» امشب میزبان بیوک میرزایی از بازیگران پیشکسوت سینما، تلویزیون و رادیو است؛ بیوک میرزایی در برنامه خیابان شهدا که ساعت 23:22 پخش می‌شود، درباره دوران دفاع مقدس و ارزش‌های آن صحبت می‌کند.

امید معنوی شاعر و مداح اهل‌بیت دیگر مهمان های این برنامه است که به مناسبت شهادت امام زین‌العابدین(ع) اشعاری را قرائت می‌کند.

یاور اقتداری از خوانندگان پیشکسوت و خالق آثاری چون ایران من و روزی عقابی  هم با حضور در برنامه امشب خیابان شهدا با بینندگان این برنامه گفت‌وگو می‌کند.

برنامه «خیابان شهدا» کاری از گروه تلویزیونی بسیج سازمان صداوسیما و موزه دفاع مقدس است که با تهیه‌کنندگی مهدی بابایی در 7 قسمت تهیه شده است وبه  مناسبت هفته دفاع مقدس شنبه تا پنجشنبه حدود ساعت  23 از شبکه یک پخش می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۵۸۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان