//
کدخبر: ۱۹۳۱۸ //

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی: وحدت نظر در اردوگاه اصلاح طلبان بهتر حاکم است

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وحدت نظر در اردوگاه اصلاح طلبان بهتر از اصولگرایان حاکم است و احتمالا اصولگرایان مانند دوره های قبل به توافق نظر نمی رسند.

 نایب رییس کمیسیون امنیت ملی: وحدت نظر در اردوگاه اصلاح طلبان بهتر حاکم است
به گزارش فرتاک نیوز،

کمال دهقانی فیروزآبادی اظهار داشت: در اردوگاه اصلاح طلبان وحدت نظر بهتر از اردوگاه اصولگرایان حاکم است و ما شاهد بودیم که در دور قبل هم اصلاح طلبان توانستند به وحدت نظر برسند ولی اصولگرایان نتوانستند به این وحدت دست یابند.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس تاکید کرد: انتخابات وضعیت پیچیده ای است که روز به روز بر اساس رخدادها باید مورد بررسی قرار گیرد، ولی نهایتا باید منتظر ثبت نام نامزدها ماند ولی بر اساس سوابق، احتمالا اصولگرایان به اتفاق نظر نمی رسند.

وی با تاکید بر ضرورت تعیین نامزد پشتیبان از سوی اصلاح طلبان گفت: اگر هم کاندیدای پشتیبان در اردوگاه اصلاحات انتخاب شود نهایتا این عقلانیت سیاسی وجود دارد که در پایان به نفع روحانی کنار برود.

این عضو هیات رییسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: مشارکت همه مردم در انتخابات خواسته رهبری و رییس جمهوری است، هر چه مشارکت و حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد نشان از مردم سالاری و پویا بودن جامعه ایران و تقویت نظام است.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۳۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان