//
کدخبر: ۱۸۳۱۱ //

شهیدان نیروی انتظامی روی دوش مردم شهیدپرور تهران تشییع شدند

صبح امروز با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و فرماندهان نیروی انتظامی، پیکر دو شهید نیروی انتظامی از محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ به سمت بهشت زهرا تشییع شد.

شهیدان نیروی انتظامی روی دوش مردم شهیدپرور تهران تشییع شدند

به گزارش فرتاک نیوز، شهید مجید طهماسبی و شهید محسن خدابنده‌لو، بامداد شنبه گذشته در جریان تعقیب و گریز در اتوبان بسیج محدوده پل هجرت به درجه رفیع شهادت رسیدند.

بامداد روز شنبه مأموران ایست و بازرسی پلیس در خیابان دماوند به یک دستگاه پراید با چهار سرنشین مشکوک شده و به آنها دستور ایست دادند. سرنشینان پراید پس از دستور پلیس از محل متواری شدند.

بلافاصله دو مأمور پلیس با یک دستگاه موتور سیکلت به تعقیب متهمان پرداختند. در جریان تعقیب و گریز در اتوبان بسیج روی پل هجرت به علت لغزندگی مسیر دو مأمور پلیس دچار حادثه شده و به شهادت رسیدند.

با شهادت مأموران پلیس، پرونده ویژه‌ای در دادسرای امور جنایی تشکیل و دستگیری متهمان متواری آغاز شد و با گذشت ۲۴ ساعت از حادثه سرانجام سرنشینان پراید مشکوک شناسایی و با دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی امروز دو تن از افرادی که مأموران پلیس پایتخت در جریان تعقیب آنها به شهادت رسیدند، شناسایی و بازداشت شدند.

تحقیقات از متهمان دستگیر شده آغاز شده و تلاش برای دستگیری دو متهم دیگر ادامه دارد.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۳۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان