//
کدخبر: ۱۸۳۰۸ //

دومین محرومیت حاج‌صفی در بیستمین حضور

احسان حاج صفی در دیدار برابر سایپا با دریافت کارت زرد از دیدار برابر فولادخوزستان محروم شد تا دومین محرومیت خود را در هفته های اخیر پشت سر بگذارد.

دومین محرومیت حاج‌صفی در بیستمین حضور

به گزارش فرتاک نیوز، احسان حاج صفی بازیکن ملی پوش سپاهان در دیدار برگشت برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با دریافت کارت زرد، سه کارته شد تا دیدار برابر ذوب آهن را از دست بدهد. اما در ادامه دیدار مقابل پرسپولیس با اعتراض به تصمیم داور مسابقه در نشان دادن نقطه پنالتی با کارت زرد دوم مواجه شد تا دربی اصفهان را به دلیل اخراج از دست بدهد و همچنان دو کارت زرد او که در هفته های هشتم و نوزدهم مقابل ذوب آهن و صنعت نفت دریافت کرده بود، پابرجا باقی بماند.

 

مدافع چپ سپاهان در دیدار برابر سایپا نیز یک کارت زرد دریافت کرد تا اینبار در مقابل فولادخوزستان به دلیل سه کارته بودن غایب باشد. این دومین محرومیت حاج صفی در 20 حضور او در لیگ شانزدهم به شمار می رود.

 

کاپیتان دوم سپاهان تاکنون در دوران حرفه ای خود 3 بار با کارت قرمز مستقیم داور از زمین اخراج شده است و 2 بار نیز با دریافت دومین کارت زرد، از ادامه حضور در میدان منع شده است. ضمن اینکه این بازیکن در مجموع 23 بار کارت زرد داوران را مقابل چشمان خود دیده است.

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۳۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان