//
کدخبر: ۱۷۹۰۲۵ //

از ۲۱ تا ۲۴ فروردین ؛ محدودیت ترافیکی در برخی مسیرهای برون شهری اعمال می شود

مرکز مدیریت راه های کشور محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی در برخی از محورها و مسیرهای برون شهری در بازه زمانی 21 تا 24 فروردین ماه سال جاری را اعلام کرد.

از 21 تا 24 فروردین ؛ محدودیت ترافیکی در برخی مسیرهای برون شهری اعمال می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 21 فروردین تا ساعت 6 صبح شنبه 24 فروردین ماه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است، اما تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.
رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه 23 فروردین ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع، و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه انجام می شود و تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس و تردد تریلرها از جاده هراز همچنان ممنوع است.
همچنین تردد همه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 21 فروردین ماه و از ساعت 8 تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته از محور هراز ممنوع شده است.
هموطنان می توانند برای دریافت آخرین وضعیت راه های کشور عدد 141 را به شماره 1000141 پیامک و یا با شماره‌ تلفن های 141 و 88925252 تماس بگیرند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۰۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان