//
کدخبر: ۱۷۳۲۹۲ //

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا: بودجه پیشنهادی ترامپ ظالمانه است

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا بودجه پیشنهادی دولت ترامپ را ظالمانه و کوته‌بینانه خواند.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا: بودجه پیشنهادی ترامپ ظالمانه است
به گزارش فرتاک نیوز،

ساعتی پس از تسلیم لایحه بودجه دولت آمریکا در سال 2020 به کنگره و مشخص شدن مفاد آن «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان این کشور با انتشار بیانیه‌ای به‌شدت از دونالد ترامپ بابت حذف یا کاهش چشمگیر بودجه برخی بخش‌ها انتقاد کرد.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در این بیانیه تصریح کرده است: «رئیس‌جمهور ترامپ قصد دارد 2 تریلیون دلار از بودجه مدیکِر و مدیکِید [خدمات بیمه درمانی و برنامه حمایتی درمانی ویژه اقشار کم‌درآمد] را کاهش دهد. وی در عین حال میلیاردها دلار بودجه برای پروژه‌های بیهوده‌ای مانند دیوار مرزی درخواست کرده است. او می‌خواهد از [بودجه] دانش‌آموزان و دانشجویان، خانواده‌های گرسنه، روستاییان و کشاورزان آمریکایی، از آب‌و‌هوای پاک و از سرمایه‌گذاری‌هایی که منجر به ایجاد شغل در سطح ملی می‌شود، دزدی کند. کاهش ظالمانه و کوته‌بینانه بودجه برخی بخش‌ها در بودجه پیشنهادی ترامپ، در واقع نقشه راهی است که آمریکا را یک ملت بیمارتر و ضعیف‌تر تبدیل می‌کند.»

دونالد ترامپ امروز دوشنبه لایحه بودجه دولت خود برای سال 2020 را به کنگره تحویل داده است؛ لایحه‌ای که در آن به مسائل نظامی و امنیتی توجه ویژه‌ای شده و در عوض حوزه‌های اجتماعی و درمانی مورد بی‌مهری قرار گرفته‌اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۳۲۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان