//
کدخبر: ۱۶۷۷۹۲ //

رسانه واتیکان از ملاقات خانواده امام موسی صدر با پاپ گفت

تارنمای مرکز کلیسای کاتولیک «واتیکان»درباره ملاقات «رباب صدر» خواهر و رئیس مرکز امام موسی صدر با رهبر کلیسای جهانی کاتولیک نوشت: سفر اخیر پاپ به غرب آسیا خانواده صدر را ترغیب کرده که شاید پاپ فرانسیس بتواند دریافتن نشانه ای از امام موسی صدر به آنها کمک کند.

رسانه واتیکان از ملاقات خانواده امام موسی صدر با پاپ گفت
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از واتیکان نیوز، رباب صدر خواهرامام موسی صدر امروز در سفری به واتیکان با پاپ ملاقات کرد. 
سفر اخیر پاپ به امارات و امضای سند «برادری» با «احمد الطیب» شیخ «الازهر» مصر در ابوظبی، ممکن است خانواده امام موسی صدر را ترغیب کرده باشد که شاید وی بتواند در یافتن نشانه ای از موسی صدر به آنها کمک کند.
این تارنما درباره خواهر امام موسی صدر نوشت: رباب الصدر رئیس مرکز یک موسسه شیعی در صور است که در پی مفقود شدن موسی صدر توسط خانواده و طرفداران وی تاسیس و به امور عام المنفعه می پردازد. 
صور و یا همان تایروس(Tyrus) در زبان لاتین به شهر سید موسی صدر نیز مشهور است.
موسی صدر متولد 1307 روحانی سرشناس ایرانی - لبنانی که موسس مجلس اعلای شیعیان لبنان است، نهم شهریور 1357، در جریان سفر به لیبی بنا بر دعوت سرهنگ معمر القذافی ربوده شد و از سرنوشت وی تاکنون اطلاعی در دست نیست. رباب الصدر در این دیدار نامه ای به رهبر کاتولیک های جهان ارائه کرد و خواستار پیگیری وضعیت ناپدید شدن امام موسی صدر شد. 
آخرین باری که موسی صدر دیده شد، مقابل هتل 'الشاطی' طرابلس بود که در پاسخ به خبرنگاری گفت، می خواهد به دیدار قذافی برود. روایت های مختلف غیررسمی درباره ناپدید شدن او منتشر شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۷۷۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان