//
کدخبر: ۱۶۴۲۸ //

خبرنگاران و عکاسان کردستانی از پوشش سفر رئیس جمهور بازماندند

حسن روحانی رئیس جمهور در حالی صبح امروز وارد فرودگاه سنندج شد که از حضور خبرنگاران و عکاسان کردستان برای پوشش این برنامه ممانعت شد.

خبرنگاران و عکاسان کردستانی از پوشش سفر رئیس جمهور بازماندند

به گزارش فرتاک نیوز،حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز شنبه وارد فرودگاه سنندج شد و ورود وی به فرودگاه سنندج در غیاب خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری ها و رسانه های استان برگزار شد.

همچنین روحانی بعد از ورود به فرودگاه سنندج راهی محل کارخانه لاستیک بارز کردستان در شهرستان دهگلان شد و بر اساس خبر پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، هم اکنون مراسم افتتاح این پروژه در حال برگزاری است و بار دیگر عکاس و خبرنگاری از استان کردستان در این مراسم نیز حضور ندارد.

جمع زیادی از عکاسان و خبرنگاران کردستانی نیز بر اساس کارت های صادر شده از سوی استانداری کردستان هم اکنون در محل کارخانه پتروشیمی کردستان حضور دارند و مسئولان این کارخانه از ورود آنها به داخل سایت ممانعت کرده اند.

در حالی از حضور و ورود خبرنگاران و عکاسان کردستانی به برنامه های سفر رئیس جمهور ممانعت شده است که از هفته قبل و علیرغم آغاز تعطیلی های عید نوروز تمامی اهالی رسانه در کردستان اطلاعات مورد نیاز خود را در اختیار استانداری قرار داده و برای آنها کارت شناسایی سفر رئیس جمهور صادر شده است.

ممانعت از حضور خبرنگاران کردستانی در برنامه های رئیس جمهور در حالی انجام می شود که سال گذشته نیز در جریان سفر وزیر کشور به کردستان و بازدید وی از پتروشیمی از ورود خبرنگاران و عکاسان برای پوشش برنامه وی نیز ممانعت شده بود.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۴۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان