//
کدخبر: ۱۵۸۲۲ //

۴ تروریست در درگیری با ارتش لیبی به هلاکت رسیدند

درگیری ارتش لیبی با تروریست های موسوم به 'انصار الشریعه و شورای مجاهدان درنه' منجر به زخمی شدن 4 تن از تروریست ها در منطقه الظهر الحمر در جنوب شهر درنه شد.

 4 تروریست در درگیری با ارتش لیبی به هلاکت رسیدند
به گزارش فرتاک نیوز،

پایگاه خبری الیوم السابع روز سه شنبه به نقل از یک منبع نظامی گزارش داد، نیروهای ارتش لیبی با پیشروی در منطقه الظهر الحمر برخی از مراکز تجمع تروریست ها را تصرف کردند و از نیروهای موسوم به شورای مجاهدان درنه و اطراف آن و همچنین انصار الشریعه خواستند از این منطقه عقب نشینی کنند.

در این درگیری ها 4 تن از تروریست ها در نتیجه بمباران دقیق از سوی نیروهای توپخانه لیبی در محور الظهر الحمر به هلاکت رسیدند.

از سوی دیگر مدیر کل امنیت سواحل لیبی و رئیس اتاق عملیات مشترک لیبی - ایتالیا خواستار حمایت کشورهای اروپایی در آموزش نیروهای لیبی مامور به حفاظت از سواحل این کشور شد.

این درخواست در نشست شب گذشته (دوشنبه) طارق شنبور رئیس اتاق عملیات مشترک لیبی و ایتالیا مطرح شد.

در این نشست فیتشنزو تالیا ویزی رئیس هیات حمایتی اروپا به لیبی و به همراه هیات همراهش نیز حضور داشت.

این نشست که در مقر حاکمیت در طرابلس برگزار شد در باره راهکار حمایت این هیات از نهادهای لیبی و منافع مربوط به تامین امنیت مرزها برای مبارزه با مهاجرت های غیر قانونی و قاچاق گفت و گو شد.

شنبور همچنین بر ضرورت حمایت ازاتاق عملیات مشترک لیبی و ایتالیا از سوی کشورهای اروپایی برای آموزش نیروهای فعال که تا چند هفته دیگر آغاز می شود، تاکید کرد.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۸۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان