//
کدخبر: ۱۵۶۸۰ //

مشخصات تبلت‌های می پد ۳ و می پد ۳ پرو شیائومی لو رفت

شیائومی امسال نتوانست برخلاف بسیاری از کمپانی های بزرگ دنیا در کنگره جهانی موبایل 2017 حضور به هم رساند و از جدیدترین محصولات خود رونمایی کند. حال به نظر می رسد که موتور رونمایی های این کمپانی در حال روشن شدن است و به زودی، محصولات این کمپانی چینی، یکی پس از دیگری معرفی و روانه بازار خواهند شد.

 مشخصات تبلت‌های می پد 3 و می پد 3 پرو شیائومی لو رفت
به گزارش فرتاک نیوز،

در این بین، نام دو تبلت جدید به نام های می پد 3 و می پد 3 پرو به چشم می خورد که قرار است به لطف طراحی نسبتاً مشابه خود با تبلت های اپل موسوم به آیپد مینی، به جنگ با این محصول بروند. در همین رابطه، امروز مشخصات این دو تبلت در فضای وب رویت شد که برای آشنایی با این دو عضو جدید، همراه ما باشید.

ابتدا از می پد 3 (Mi Pad 3) آغاز می کنیم. محصولی که گفته می شود مجهز به دو نمایشگر و البته سیستم عامل متفاوت روانه بازار خواهد شد به طوری که مدل نخست از نمایشگر 7.9 اینچی (با رزولوشن نامشخص)، رم 4 گیگابایتی، سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا و حافظه های داخلی 64 و 128 گیگابایتی بهره می برد. قیمت این دو محصول نیز با توجه به حافظه داخلی آن ها، 188 و 231 دلار پیش بینی شده است.

و اما مدل دوم، که پسوند «پرو» در انتهای آن درج شده و با نام می پد 2 پرو (Mi Pad 3 Pro) عرضه خواهد شد. از جمله مشخصات پیش بینی شده برای این تبلت می توان به نمایشگر 9.7 اینچی (با رزولوشن نامشخص)، رم 4 گیگابایتی، حافظه های داخلی 64 و 128 گیگابایتی، پردازنده اینتل 8750 و سیستم عامل ویندوز 10 اشاره کرد. قیمت پایه این تبلت نیز از 246 دلار آغاز خواهد شد.

هنوز اطلاعات بیشتری در خصوص پردازنده مدل نخست، ظرفیت باتری و همچنین قدرت دوربین این دو تبلت به بیرون درز نکرده است. شنیده ها حاکی از این است که شیائومی از این دو محصول، همزمان با رونمایی از پرچمدار امسال خود یعنی می 6 پرده بردارد.

 

منبع: تک شات
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۶۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان