//
کدخبر: ۱۵۴۰۸ //

گوشی شیائومی می ۶ با رم ۶ و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابابتی رویت شد

شیائومی سال گذشته، با رونمایی از اسمارت فون جدید و البته قدرتمند می ۵ همه را غافلگیر کرد و اکنون به نظر می رسد که چیزی تا رونمایی نسخه جدید این گوشی که گفته می شود می ۶ نام خواهد داشت باقی نمانده است.

گوشی شیائومی می ۶ با رم ۶ و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابابتی رویت شد
به گزارش فرتاک نیوز،

در همین رابطه، امروز تصویری از مشخصات این گوشی در شبکه اجتماعی ویبو چین رویت شد که در آن برخی مشخصات این گوشی از قبیل رم ۶ و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و سرعت کلاک ۲.۷ گیگاهرتزی برای پردازنده این گوشی قید شده است.

همچنین، این اسمارت فون از سیستم عامل اندروید ۷.۰ نوقا با رابط کاربری MIUI 8.3.14 بهره می برد و آخرین شنیده ها حاکی از این است که شیائومی از قوی‌ترین پردازنده شرکت کوالکوم یعنی اسنپدراگون ۸۳۵ در این گوشی استفاده خواهد کرد. البته برخی منابع خبری نیز ادعا کرده اند که علاوه بر پردازنده مذکور، تراشه جدید شرکت مدیاتک به نام هلیو اکس ۳۰ نیز در این گوشی جای خواهد گرفت و با توجه به کشور عرضه شونده، پردازنده این اسمارت فون متغیر خواهد بود.

ناگفته نماند که دو شرکت کوالکوم و مدیاتک، هنوز به طور رسمی این دو پردازنده را روانه بازار نکرده اند و پیش بینی می شود که با توجه به استفاده از تکنولوژی ساخت ۱۰ نانومتری در ساخت این دو تراشه، این عرضه به تعویق بیفتد و از این رو، انتظار می رود که این گوشی نیز کمی دیرتر از زمان مورد انتظار رونمایی شود. با این حال، اگر شیائومی بخواهد در طی یکی دو هفته آینده از این محصول پرده بردارد، تنها یک گزینه پیش روی دارد و آن استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱ است.

با این حال، شیائومی هنوز هیچ واکنشی را در قبال این شایعات از خود نشان نداده و باید منتظر ماند و دید که این گوشی در چه زمانی و با چه مشخصه هایی برای علاقه مندان به این برند چینی معرفی خواهد شد.

7f9e9b73-6f58-4ef4-bdf6-e8b7f81364a3

منبع: تک شات
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۴۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان