//
کدخبر: ۱۵۱۴۹ //

برگزاری اولین مسابقات دوره‌ای Zula در آینده نزدیک

چند روز پیش خبر عرضه نسخه بتای بازی Zula در ایران اعلام شد. بعد از چند روز آزمایش سرور‌ها و سپس اعمال بهبود‌های لازم با عرضه بروزرسانی روز نخست، بازی زولا به طور رسمی کار خود را در ایران آغاز کرده است و از هم‌اکنون در حال برنامه ریزی برای برگزاری مسابقات دوره‌ای برای طرفدارن است.

 برگزاری اولین مسابقات دوره‌ای Zula در آینده نزدیک
به گزارش فرتاک نیوز،

زولا یک بازی شوتر اول شخص رایگان و کاملا آنلاین است که از المان‌های موفق بازی‌هایی همچون Counter-Strike و سری Call of Duty الهام گرفته است. تنوع بسیار زیاد نقشه‌ها و حالت‌های بازی، یکی از مورد توجه‌ترین ویژگی‌های بازی‌های شوتر آنلاین در میان گیمر‌هاست و می‌توان گفت که زولا از این نظر واقعا سنگ تمام گذاشته است. در زولا نقشه‌های بسیار زیادی گنجانده شده که نقاط مختلفی از دنیا را به تصویر می‌کشند و طراحی اکثر آن‌ها دقیق و هوشمندانه به نظر می‌رسد. حتی در این بین برخی از نقشه‌های پرطرفدار بازی‌های Call of Duty و Counter-Strike (همانند Shipment و  Dust 2) نیز دیده می‌شود که با ظاهری جدید بازطراحی شده‌اند.

9d25ccba-3b46-4d8c-86ad-6e65432a314f

اما بخش بسیار پرطرفدار دیگری که در زولا توجه بازیکنان را به خود جلب می‌کند، بخش خرید و شخصی سازی سلاح‌هاست. در این بازی دو نوع واحد پولی وجود دارد، یکی امتیاز‌های زولا (رنگ سبز) و دیگری سکه‌های طلا (رنگ طلایی) که مورد اول با موفقیت در رقابت‌های بازی و مورد دوم با استفاده از خرید درون برنامه‌ای قابل تهیه است. این واحد‌های پولی برای خرید سلاح‌ها و تجهیزات مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته خود بازی‌ هم در صورت پیشرفت بازیکن و یا موفقیت در برخی رقابت‌ها، آیتم‌هایی را به عنوان هدیه و به طور موقت در اختیار بازیکن قرار می‌دهد.

daa22af5-4c7c-400b-8ca3-6ffe77508034

شما همچنین می‌توانید سلاح‌ها، تجهیزات و یا ارتقای آن‌ها را با استفاده از منابعی که در بازی در اختیارتان گرفته می‌شود انجام دهید. یکی از این منابع همان سکه‌های طلای پیش‌تر گفته شده و مابقی سه فلز تیتانیوم، آهن و کروم هستند. بجز طلا که یک آیتم خریدنی است، موجودی دیگر منابع شما با انجام رقابت‌ها بازی تامین می‌شود. با این حال، با خرج مقداری طلا، بسته‌های حاوی مقادیر زیاد تیتانیوم، آهن و کروم نیز قابل خریداری هستند.

bffd2524-baf5-4cce-9c69-cbc19587b86f

خاصیت بازی‌های آنلاین Free-to-Play آن است که هر چند برای شرکت در رقابت‌های بازی نیازی به پرداخت هزینه نیست اما با پیشروی در بازی و بالا رفتن سطح بازیکن، آیتم‌های ویژه و خریدنی اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند و کم کم به عاملی تاثیر گذار در سطح بازی کاربر تبدیل می‌شود. زولا در لیست بازی‌های Free-to-Play برتر سال ۲۰۱۶ قرار گرفته و طرفداران بسیار زیادی در خارج از ایران دارد، اما مشکل اصلی این بازی برای کاربران ایرانی، نبود امکان خرید‌های درون برنامه‌ای بود. اکنون با عرضه نسخه بومی‌سازی شده‌ی زولا توسط دو استودیوی مدبایت گیمز و سورنا گیمز، از این پس امکان انجام خرید‌های درون برنامه‌ای با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب فراهم گشته است و برای اینکار حتی نیازی به خارج شدن از بازی نیست.

be3418a3-d4fb-4c97-8ef7-db7d937b40ea

مجموعه تک‌شات با همکاری استودیوی سورنا گیمز برنامه‌های هیجان انگیزی برای طرفدارن بازی زولا در نظر گرفته‌است که یکی از آن‌ها برگزاری مسابقات دوره‌ای همراه با اهدای جایزه به نفرات برتر است. پس از همین امروز تمرین خود را آغاز کرده و برای تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه‌ای تلاش کنید. اصلا چه زمانی بهتر از تعطیلات نوروزی؟!

 

منبع: تک شات
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۱۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان