//
کدخبر: ۱۴۹۳۰ //
واشنگتن پست گزارش داد؛

لو رفتن اطلاعات محرمانه نیروی دریایی آمریکا/ روسپی‌ها دریاسالار را وسوسه کردند!

یک دریاسالار و هفت افسر ارشد نیروی دریایی آمریکا به اتهام دریافت رشوه و لو دادن اطلاعات محرمانه در ازای دعوت به مجالس عیاشی و سکس، دادگاهی شده‌اند.

لو رفتن اطلاعات محرمانه نیروی دریایی آمریکا/ روسپی‌ها دریاسالار را وسوسه کردند!
به گزارش فرتاک نیوز،

روزنامه آمریکایی واشنگتن پست در گزارشی نوشت: یک دریاسالار و هفت افسر ارشد نیروی دریایی آمریکا به اتهام دریافت رشوه و لو دادن اطلاعات محرمانه در ازای دعوت به مجالس عیاشی و سکس، دادگاهی شده‌اند.

این روزنامه افزود: وزارت دادگستری آمریکا گزارشی را در روز سه شنبه ارائه کرده است که درآن هشت تن از پرسنل نیروی دریایی که شامل یک دریاسالار نیز میشود به خاطر فساد و دیگر جرائم دادگاهی شده اند.

این جرائم در بین سال های 2006 تا 2014 رخ داده است و در آنها این موضوع مطرح است که پرسنل نیرو دریایی آمریکا به خاطر دادن اطلاعاتی، هدایای پر زرق و برقی دریافت کرده و همچنین برنامه های جنسی از جمله انجام سکس با زنان روسپی  داشته اند.

در این رشوه ها می توان به ساعتهای 25 هزار دلاری و همچنین باکس های سیگار 2 هزار دلاری و هتل های شیک که هزینه یک شب آنها 600 دلار بوده است اشاره کرد. گفته می شود مدارک زیادی نیز وجود دارد که این افسران بلند پایه برای دادن اطلاعات برنامه های جنسی زیادی را در بهترین هتل های سنگاپور درخواست داشته اند.

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۹۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان