//
کدخبر: ۱۴۰۹۴ //
سرلشکرجعفری:

امروز داوطلب حضور در جبهه مقاومت بیش از دوران دفاع مقدس است/ امت واحده در حال شکل‌گیری است

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امروز داوطلب حضور درجبهه مقاومت بیش از دوران دفاع مقدس است گفت: امت واحده اسلامی در حال شکل‌گیری است.

امروز داوطلب حضور در جبهه مقاومت بیش از دوران دفاع مقدس است/ امت واحده در حال شکل‌گیری است
به گزارش فرتاک نیوز،

سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره شهدای جهان اسلام، با گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، گفت: خداوند وعده داده که استقامت‌کنندگان در مسیر حق را در همین دنیا پاداش دهد.

وی افزود: پیروزی بر دشمنان در عرصه‌های مختلف مانند توفیقات در سوریه، آزادی حلب، پیروزی غزه و یمن بخشی از پاداشی است که خدا در این دنیا به کسانی‌ که استقامت می‌کنند، می‌دهد.

فرمانده کل سپاه اظهار داشت: رهبری چند سالی و چند ماهی است که هشدارهایی می‌دهند و البته خطاب به مردم نیست، چون آنها در راه آقا ایستاده‌اند، توصیه ایشان به آنهایی است که نگاه به بیرون دارند.

سرلشکرجعفری با قرائت آیه‌ای از قرآن تاکید کرد: براساس فرموده خداوند مسلمانانی که به کفار اعتماد کنند و به آنها لبخند بزنند محکوم به شکست هستند.

وی اظهار داشت: در طول تاریخ انبیاء اسلام و انقلاب اسلامی هر جا مقاومت کردیم و از امر رهبری اطاعت نمودیم، نصرت به‌ دنبال داشته و هر جا ضعف نشان دادیم دچار شکست شدیم.

فرمانده کل سپاه افزود: الحمدلله تاریخ جمهوری اسلامی پر است از ولایت‌پذیری که امروز از مرزهای ایران هم خارج شده و امت واحده اسلامی در حال شکل گرفتن است.

سرلشکرجعفری ادامه داد: در بزرگ‌ترین فتنه‌ها مانند سال 88 هم مردم با تبعیت خود این پیام را در 9 دی منتقل کردند.

وی تاکید کرد: ما در مسیری قرار گرفته‌ایم که به لطف خدا انتهای آن تسلط اسلام بر همه دنیاست.

فرمانده کل سپاه با تشکر مجدد از خانواده شهدای مرافع حرم افزود: امروز براساس برآوردهای ما و مراجعات به سپاه و بسیج، مشتاقان حضور در جبهه‌های مقاومت بیشتر از دوران دفاع مقدس است که این معجزه الهی بوده و روند بسیار مطلوبی است.

سرلشکرجعفری افزود: این اتفاق در کنار برخی از مشکلات فرهنگی و اقتصادی در داخل، قابل توجه و مایه خرسندی است.

فرمانده کل سپاه گفت: شکرگزار موقعیت مناسب و مهم انقلاب اسلامی در منطقه و جهان هستیم.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۰۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان