//
کدخبر: ۱۲۴۰۶ //

آمریکا از وقوع درگیری‌های سخت در عراق در روزهای آینده خبر داد

فرمانده نیروهای آمریکایی مستقر در عراق از وقوع درگیری‌های بسیار سخت بین نیروهای عراقی و داعش در روزهای آینده خبر داد.

 آمریکا از وقوع درگیری‌های سخت در عراق در روزهای آینده خبر داد

به گزارش فرتاک نیوز، به نقل از المیادین، "استفان تاونسند"، فرمانده نیروهای آمریکایی مستقر در عراق گفت: با پیشروی بیشتر نیروهای عراقی به عمق مناطق شهری در غرب موصل انتظار وقوع درگیری های بسیار سختی را داریم.

 

وی افزود: همانطوریکه که قبلا گفتم ما در حال مذاکره با مقامات ترکیه برای نحوه امکان مشارکت مان در عملیات آزادسازی رقه هستیم. من نمی دانم میزان این مشارکت چقدر خواهد بود.

 

فرمانده نیروهای آمریکایی مستقر در عراق درباره واکنش عراقی به فرمان اجرایی ترامپ در زمینه ممنوعیت ورود مهاجران و اتباع هفت کشور مسلمان به خاک آمریکا گفت: عکس العمل در این زمینه توام با آرامش و خونسردی زیاد و پیچیده بوده و با به تعلیق درآمدن این فرمان تا اندازه ای شاهد نوعی آرامش بین عراقی ها بودیم و اکنون آنها منتظرند که ببینند این امر در آینده چگونه رقم خواهد خورد و چه تاثیری بر جای خواهد گذاشت و ما خودمان هم می خواهیم ببینیم چگونه با این موضوع کنار خواهیم آمد.

 

وی اضافه کرد: از زمان صدور این فرمان اجرایی من هیچ نظری در این باره نداده ام چون واقعا نمی دانم چه باید بگویم، من شخصا امیدوارم که اسم عراق در این لیست نباشد ولی در این باره چیز بیشتری نمی دانم.

 

این فرمانده آمریکایی در ادامه اظهاراتش افزود: شانس به کار گیری تعداد بیشتری از نیروهای ائتلاف برای جنگ با داعش چندان زیاد نیست.

 

این اظهار نظر در حالی مطرح می شود که دونالد ترامپ بر ضرورت تشدید و تسریع عملیات نظامی ضد داعش تاکید کرده است.

 

منبع: دانشجو
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۴۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان