//
کدخبر: ۱۲۴ //

باراک اوباما به اسرائیل خیانت کرد!

دو قطعنامه 2231 و 2334 شورای امنیت که در مورد توافق هسته‌ای ایران و توقف شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی هستند پرداخته و این دو قطعنامه را خیانتی از سوی اوباما علیه رژیم صهیونیستی عنوان کرده است.

 دو قطعنامه 2231 و 2334 شورای امنیت که در مورد توافق هسته‌ای ایران و توقف شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی هستند  خیانتی از سوی اوباما علیه رژیم صهیونیستی عنوان شده است.

شورای امنیت به رهبری آمریکا با رأی دادن به این قطعنامه آن را به یک قانون تبدیل کرد و در مورد قطعنامه ضد رژیم صهیونیستی اخیر آمریکا رأی ممتنع داد.

همانطور که بنیامین نتانیاهو گفته است این اقدام آمریکا با هماهنگی اوباما انجام شده است.

«دیوید ولتس» سخنگوی نتانیاهو روز دوشنبه گفته است که رژیم صهیونیستی اطلاعات زیادی دارد که نشان می‌دهد اوباما در پس این اقدام شورای امنیت قرار دارد.

شورای امنیت بعد از یک دهه سیاست خود را تغییر داد و با برداشتن تحریم‌های مرتبط با برنامه هسته‌ای ایران، پیمان منع گسترش سلا‌ح‌های هسته‌ای را تضعیف کرد، حتی بدون آنکه بر توقف کامل غنی‌سازی اورانیوم ایران پافشاری کند.

این پایگاه خبری در ادامه ادعا کرد: یازده ماه بعد از «تبرئه» ایران، اوباما رژیم صهیونیستی را با نوعی جریمه مواجه کرد و اجازه داد شورای امنیت قطعنامه‌ای تصویب کند که بیان می‌کند شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فلسطین که از سال 1967 اشغال شده‌اند هیچ اعتبار قانونی ندارد و نقض آشکار قوانین بین‌المللی است.

جویش‌پرس در ادامه این دو قطعنامه را خیانتی از سوی آمریکا علیه رژیم صهیونیستی عنوان کرد و نوشت: جنبه‌های دیگری از این خیانت دوگانه وجود دارند کا باید آنها را ذکر کرد.

 

 

منبع: میزان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان