//
کدخبر: ۱۱۳ //

اظهارات جنجال برانگیز رهبر حزب سبزهای آمریکا

رهبر حزب سبزهای آمریکا در اظهاراتی جنجال برانگیز اعلام کرد ایالات متحده از گروههای تروریستی حمایت مالی می کند و به آنها تسلیحات می دهد.

اظهارات جنجال برانگیز رهبر حزب سبزهای آمریکا

به گزارش فرتاک نیوزرهبر حزب سبزهای آمریکا در اظهاراتی جنجال برانگیز اعلام کرد ایالات متحده ا«جیل استاین» یکی از چهره های سیاسی مطرح در آمریکا و رهبر حزب سبزهای این کشور، واشنگتن را به باد انتقاد گرفته و آمریکا را به پشتیبانی از تروریست ها به منظور محقق شدن منافع این کشور متهم کرده است.

جیل استاین در پیام توییتری اخیر خود نوشت: اگر نمی دانید باید مستحضر باشید که ایالات متحده از گروههای تروریستی از قبیل القاعده و داعش به هنگام نیاز به آنها برای برهم زدن اوضاع یک کشور، حمایت مالی می کند و به آنها تسلیحات می دهد.

این در حالی است که استاین در زمان رقابت های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، بارها از سیاست های اصلی ایالات متحده به علت حمایت از تروریست ها انتقاد کرده بود.

آمریکا از مدتها قبل به علت حمایت از تروریستها برای رسیدن به اهدافش از طریق جنگ های نیابتی آماج انتقادها بوده است. در عین حال، آمریکا متهم است که تروریستها را در داخل سوریه، گروههای میانه روی مخالف توصیف کرده است. این گروهها برای سرنگون کردن دولت مشروع بشار اسد رئیس جمهور سوریه تلاش می کنند. ز گروههای تروریستی حمایت مالی می کند و به آنها تسلیحات می دهد.

 

منبع: افکار نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان