//
کدخبر: ۷۶۹۰۳ //

گزارش مالی فعالیت‌های تربیتی آموزش و پرورش اعلام شد

مشاور مالی و اداری معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش، گزارش مالی فعالیت‌های پرورشی و امور تربیتی در سال ۹۶ را اعلام کرد.

گزارش مالی فعالیت‌های تربیتی آموزش و پرورش اعلام شد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد باقی‌زاده مشاور مالی و اداری معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش، اظهار داشت: اعتبار مصوب ردیف مربوط به فعالیت‌های پرورشی و امور تربیتی دانش‌آموزان در سال ۹۶ معادل ۱۷۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است.

 

وی تصریح کرد: بر اساس ابلاغیه سازمان برنامه بودجه ۱۷۱ میلیارد و ۴۵۲ میلیون تومان در موافقتنامه شرح عملیات ردیف مورد نظر قرار گرفته است.

 

باقی‌زاده در ادامه افزود: تخصیص اعتبار ۱۰ ماهه ردیف مورد نظر به میزان ۴۸ میلیارد و ۵۷۶ میلیون تومان معادل ۲۸ درصد اعتبار ابلاغی اعلام شده و از محل تخصیص اعتبار اعلامی مبلغ ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته است که حدود ۴ میلیارد تومان تا کنون از سوی اداره کل خزانه تأمین اعتبار نشده است.

 

مشاور مالی و اداری معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه با تخصیص ۲۸ درصدی اعلام شده، اجرای فعالیت‌های معاونت با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو شده است، اظهار امیدواری کرد در تخصیص اعتبار ۲ ماهه پایانی سال با مساعدت سازمان برنامه و بودجه و همجنین اداره کل خزانه اعتبار مناسبی تخصیص داده شود تا این معاونت بتواند بخشی از مشکلات را مرتفع نماید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری دانشجو
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۶۹۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان