//
کدخبر: ۷۱۴۷۸ //

۶۰۰ کاروان به حجاج تمتع ۹۷ خدمات‌رسانی می‌کنند

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به هموطنانی که تا تاریخ ۳۰ آبان ۸۵ اقدام به نام‌نویسی تشرف به حج کرده‌اند می‌توانند از روز چهارشنبه به سامانه الکترونیکی حج مراجعه کنند، گفت: در سال ۹۷ حدود ۶۰۰ کاروان وظیفه خدمات رسانی به حجاج را بر عهده خواهند داشت.

 ۶۰۰ کاروان به حجاج تمتع ۹۷ خدمات‌رسانی می‌کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

حمید محمدی درباره تکمیل اطلاعات علاقمندان تشرف به حج تمتع در سال 97 اظهار کرد: بر اساس فراخوانی که انجام شده است هموطنانی که تا تاریخ 30 آبان 1385 اقدام به نام نویسی تشرف به حج کرده‌اند، می‌توانند از روز چهارشنبه به سامانه الکترونیکی حج مراجعه و اطلاعات خود در سامانه مذکور، اصلاح یا تکمیل کنند.

 

وی افزود: این اقدام مقدمه‌ای برای اعلام آمادگی برای تشرف به حج در سال 97 خواهد بود، بدیهی است به محض تکمیل اطلاعات، بستر لازم برای ارتباط با حجاج و اطلاع رسانی به آنان در خصوص برنامه‌‌های اجرایی حج آتی فراهم خواهد شد.

 

رئیس سازمان حج و زیارت به لزوم اطلاع رسانی دقیق به هموطنان زائر اشاره کرد و افزود: اطلاع رسانی به موقع و دقیق به ویژه در فرصت مناسب قبل از موسم حج، نقش بسیار مهمی در ارائه خدمات بهتر و روانتر به حجاج خواهد داشت.

 

محمدی تصریح کرد: بر همین اساس تلاش می‌شود زائران به بهترین شکل در جریان باید و نبایدها، الزامات این سفر معنوی قرار گیرند تا انشالله با آگاهی کامل نسبت به فرایندهای اجرایی و آمادگی‌های همه جانبه و برخورداری از ساز و کارهای مربوطه به سفر حج در  سال 97 مشرف شوند.

 

وی اشاره کرد: قطعاً و بر اساس تجارب قبلی اطلاع رسانی به موقع و مفید، ضمن ایجاد آمادگی همه جانبه در زائران، از مشکلات و سختی‌های متداول سفر حج خواهد کاست.

 

رئیس سازمان حج و زیارت درباره زمان ثبت نام در کاروانها اظهار کرد: به محض تامین مسکن و اجاره هتل‌های مورد نیاز در مکه و مدینه، اسامی کاروان‌ها و درجات هتل‌ها برای اینکه حجاج بتوانند منطبق با سلیقه و تمایل‌شان ثبت نام کنند اعلام خواهد شد؛ این مرحله به احتمال زیاد در اوایل اسفند خواهد بود.

 

محمدی تاکید کرد که در سال 97 حدود 600 کاروان وظیفه خدمات رسانی به حجاج را بر عهده خواهند داشت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۱۴۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان