//
کدخبر: ۷۱۱۸۰ //
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران خبر داد؛

افزایش۲۳درصدی تماس مردم غرب استان تهران با ۱۱۰نسبت به سال گذشته

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در نشست خبری با اصحاب رسانه از افزایش ۲۳ درصدی تماس مردم غرب استان تهران با ۱۱۰نسبت به سال گذشته خبر داد.

افزایش۲۳درصدی تماس مردم غرب استان تهران با ۱۱۰نسبت به سال گذشته
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار محسن خانچرلی، پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اصحاب رسانه طی سخنانی اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که برای راحتی مردم در غرب استان تهران راه اندازی کرده ایم سامانه ۱۱۰ بود که همین موضوع سبب شد ۲۳ درصد در ۱۰ ماه گذشته افزایش تماس نسبت به سال گذشته داشته ایم و ۵۹۸ هزار تماس با فوریت های پلیسی داشتیم که بیش از ۴۹۳ هزار تماس عملیاتی شد و همکاران در حوزه های کلانتری ماموریت را انجام داده اند.

 

خانچرلی افزود: در حوزه تصادفات ۱۶ درصد افزایش و در تصادفات جرحی دارای ۹ درصد کاهش بوده ایم و تصادفات فوتی ۴ درصد افزایش را شاهد بوده ایم .

 

وی گفت: در حوزه اراذل و اوباش طی چند سال اخیر در جهت کنترل و پایش و رصد این افراد که تخلفاتی را انجام داده اند طی ۱۰ ماه اخیر ۱۱۹ نفر از اراذل خط یک را دستگیر کرده ایم و مورد بررسی قرار داده ایم و نسبت به سال گذشته ۱۷ درصد افزایش داشته است.

 

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران کشفیات مواد مخدر را بیش از ۱۳ تن و ۸۰۰ کیلوگرم اعلام کرد و افزود: در طول ۱۰ ماه در غرب استان تهران این مقدار کشف شده که در هیچ سالی چنین امار کشفیات را نداشته ایم که نشان از پیگیری های خوب و هدفمند همکاران می باشد و در این رابطه نیز بیش از۲۵۴۴ نفر در ارتباط با مواد مخدر دستگیر شدند و بیش از ۶ هزار نفر معتادین متجاهر نیز جمع اوری و تحویل کمپ شده اند و ۵۰ باند نیز متلاشی شده اند.

 

خانچرلی در حوزه سرقت به کاهش یک درصدی اشاره کرد و بیان داشت: در کشف سرقت نیز در وضع خوبی هستیم و بیش از ۱۹ هزار و ۵۰۰ انواع سرقت را کشف کرده ایم و مجموع سارقینی که دستگیر شده اند بیش از ۹ هزار نفر بوده اند و نسبت به سال گذشته ۳ درصد افزایش دستگیری سارقین را داشته ایم.

 

وی با اشاره به فضای سایبری و جرایم رخ داده گفت: در این حوزه ۴۲۱ فقره انواع تخلفات مجازی مورد پیگیری قرار گرفته است و مجموع کشف در این حوزه ۴۱۹ مورد بوده است.

 

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران بیان داشت: در حوزه کشف کالای قاچاق نسبت به سال گذشته افزایش ۳۰ درصدی را شاهد بوده ایم که ۷۱۴ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف شده و تحویل ستاد مبارزه با قاچاق کالا و تعزیرات شده است و ۲۱ پرونده بالای ۵ میلیاردی رانیز داشته ایم که در حال بررسی است.

 

خانچرلی گفت: در حوزه خدمات رسانی و به خصوص صدور پلاک خودروهای نقلیه در غرب استان تهران بیش از ۵۲هزار انواع پلاک نو و کهنه نصب شده است و ۳۱ هزار گواهینامه جدید نیز صادر شده است و نزدیک به ۷۰ هزار گذرنامه برای اتباع داخلی و خارجی در پلیس امنیت صادر شده و بیش از ۱۲ هزار انواع صنف نیز پلمب و تذکر دریافت کرده اند و اجرای احکام نیز بیش از ۳۷ هزار مورد بوده است و ۱۸ هزار دستور قضایی توسط پلیس و دستگاه های اجرایی صادر شده است.

 

وی بیان داشت: در بحث بیش از ۱۴۳ هزار پرونده در کلانتری ها بررسی شده اند و حدود ۳۰۰ هزار به کلانتری ها مراجعه کرده و خدمات دریافت کرده اند و از این تعداد ۱۸ هزار پرونده جهت مصالحه تحویل مددکاران اجتماعی شده است که حدود ۷۵ درصد آن نیز شامل سازش شده است.

 

وی در پایان اظهار داشت: در غرب استان تهران در حوزه قتل وضعیت مناسب است و لذا در این حوزه نسبت به سال گذشته ۴۲ درصد کاهش انواع قتل را داشته ایم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۱۱۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان