//
کدخبر: ۴۵۹۲۵۳ //

تسریع در روند رسیدگی به معافیت پزشکی سربازان حین خدمت

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گفت: به منظور تسریع در فرآیند رسیدگی به معافیت پزشکی کارکنان وظیفه حین خدمت، در نحوه رسیدگی به معافیت پزشکی آنان تغییراتی اعمال شده است .

تسریع در روند رسیدگی به معافیت پزشکی سربازان حین خدمت

سرهنگ مسعود همتی اظهار داشت: کارکنان وظیفه ای که از سوی شورای پزشکی نیروهای مسلح معاف دائم شده اند،ضمن تسویه حساب نهایی با یگان خدمتی ،از خدمت ترخیص شده و نتیجه رای شوراهای پزشکی توسط نیروی خدمتی مربوط در سامانه وظیفه عمومی ثبت می شود .

وی ادامه داد: در واقع با تغییر در روند رسیدگی به معافیت پزشکی سربازان حین خدمت، این دسته از افراد در صورت اخذ گواهی معافیت سربازی نیازی به مراجعه به دفاترخدمات الکترونیک انتظامی ( پلیس +10)و یا حوزه وظیفه عمومی نخواهند داشت و بلافاصله پس از ثبت اطلاعات آنان در سامانه وظیفه عمومی ، کارت معافیت پزشکی صادر و به نشانی محل سکونت آنان ارسال می شود .

سرهنگ همتی یادآوری کرد: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام رسان های داخلی(سروش،ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند .

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۹۲۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان