//
کدخبر: ۴۴۴۲۶۴ //
تست هوش

تست هوش | توی یک چشم بهم زدن مادر نوزاد رو تشخیص بده!

تست‌ هوش به شما پرسش‌هایی درباره قدرت تحلیلی، منطقی، عددی و زبانی خود می‌پرسند و با توجه به پاسخ‌های شما، امتیاز نهایی هوش شما را محاسبه می‌کنند.

تست هوش | توی یک چشم بهم زدن مادر نوزاد رو تشخیص بده!
به گزارش فرتاک نیوز،

تست هوش از روش‌های متفاوتی برای اندازه‌گیری هوش یک فرد استفاده می‌کند. تست‌ هوش به شما پرسش‌هایی درباره قدرت تحلیلی، منطقی، عددی و زبانی خود می‌پرسند و با توجه به پاسخ‌های شما، امتیاز نهایی هوش شما را محاسبه می‌کنند.نکته مهم در رابطه با تست هوش این است که آن‌ها تنها یک جنبه از هوش انسان را اندازه‌گیری می‌کنند و به تنهایی نمی‌توانند تمام صفات هوش را به طور کامل سنجیده و نمایش دهند. هوش یک مفهوم پیچیده است و بسیاری از عوامل دیگر از جمله خلاقیت، ابتکار، اجتماعی بودن و هماهنگی نیز در بررسی هوش فرد تأثیر دارند که تست…

تست هوش

تست هوش از روش‌های متفاوتی برای اندازه‌گیری هوش یک فرد استفاده می‌کند. تست‌ هوش به شما پرسش‌هایی درباره قدرت تحلیلی، منطقی، عددی و زبانی خود می‌پرسند و با توجه به پاسخ‌های شما، امتیاز نهایی هوش شما را محاسبه می‌کنند.نکته مهم در رابطه با تست هوش این است که آن‌ها تنها یک جنبه از هوش انسان را اندازه‌گیری می‌کنند و به تنهایی نمی‌توانند تمام صفات هوش را به طور کامل سنجیده و نمایش دهند. هوش یک مفهوم پیچیده است و بسیاری از عوامل دیگر از جمله خلاقیت، ابتکار، اجتماعی بودن و هماهنگی نیز در بررسی هوش فرد تأثیر دارند که تست هوش نمی‌توانند به طور کامل درک کنند.

.

.

.

.

پاسخ در انتهای صفحه:

.

.

.

.

.

جواب تست هوش شناسایی مادر نوزاد:

اگر در هر دو فرصت جواب را پیدا نکردید، احساس بدی نداشته باشید، تنها شما نیستید.. در ادامه پاسخ را به شما ارئه می دهیم. به تصاویر دو خانمی که بر نیمکت نشسته اند دقت کنید. به نظر می رسد هر دو با توجه به شکل ظاهری به نظر می رسد دختر بچه هستند. همچنین این مسئله با توجه به اینکه موهای دختر سمت راستی که به شکل دخترانه بافته و بسته شده است اثبات می شود. دختر دومی نیز مشغول بازی و شنیدن موزیک است. به نظر می رسد مادر بچه زنی است که سیگار می کشد. احتمالا این پاسخ منطقی ترین پاسخ ممکن برای این سوال معمایی باشد.

 

منبع: مجله خبری چشمک

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۴۲۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان