//
کدخبر: ۴۴۴۱۳۸ //
تست هوش

تست هوش| چه کسی چاقوی طلایی مرد را دزدیده است؟

​تست هوش تصویری علاوه بر به چالش کشیدن ذهن و هوش شما جنبه تفریحی و فان هم دارند و سرگرم کننده هستند. حالا از شما میخواهیم که با تست هوش تصویری که ذهن و چشم شما را به فعالیت وامی‌دارد ما رو همراهی کنیم. فکر می‌کنید چقدر باهوش هستید ؟ آماده اید؟ پس بریم در کنار هم یه تست هوش جذاب رو حل کنیم.​

تست هوش| چه کسی چاقوی طلایی مرد را دزدیده است؟

آزمون ها و بازی های فکری یکی از ساده ترین شیوه ها برای آزمایش و محک زدن مغز است. برای حل آنها شما باید خارج از چهارچوب فکری خود عمل کنید. این کار باعث می شود تا ذهن شما خلاق تر و تحت هر شرایطی آماده باشد. اکنون ما شما را به انجام آزمون شناسایی دزد چاقوی طلایی دعوت می کنیم تا مغز خود را محک بزنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

در آزمون شناسایی دزد چاقوی طلایی، شما باید با توجه به سرنخ ها تشخیص دهید کدامیک از خانم ها چاقوی طلایی مرد را دزدیده است. در تصویر یک مرد عصبانی و سه خانم وجود دارد. مرد ادعا می کند که کسی چاقوی او را دزدیده است. آیا می توانید به مرد کمک کنید تا دزد را شناسایی کند؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.تست های هوش اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شوند. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی استدلال منطقی و حل مسائل یک فرد را اندازه گیری می کند.

اکنون وقت آن است که به تصویر زیر نگاه کنید و دزد را تشخیص دهید. پیشنهاد می کنیم تصویر را با دقت بررسی کنید تا سرنخی را از دست ندهید. در نهایت، برای رسیدن به جواب باید از ذهن خلاق  و چشمان تیزبین تان استفاده کنید، چون جواب درست در مقابل چشمان شما قرار دارد.

 

.

.

.

.

.

.

.

 

اگر موفق شدید جواب را پیدا کنید به شما تبریک می گوییم. اما اگر تا هنوز موفق نشده اید، نگران نباشید، برای دیدن پاسخ به تصویر زیر نگاه کنید:

پاسخ آزمون شناسایی دزد چاقوی طلایی خدمتکار است! شواهد موجود در تصویر نشان می دهد که او چاقو را در میان گردگیر مخفی کرده است.

8

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۴۱۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان