//
کدخبر: ۴۴۳۵۰۳ //

بارداری بلاگر معروف او را رسوا کرد / ماجرای جنجالی چه بود؟

بارداری عجیب و غریب یک بلاگر مشهور در فضای مجازی رسوایی باورنکردنی را برای وی به ارمغان آورد.

بارداری بلاگر معروف او را رسوا کرد / ماجرای جنجالی چه بود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

تب جذب بازدید و افزایش فالوور در میان برخی افراد بقدری است که حاضرند هر اقدامی را انجام دهند تا بیشتر از آنچه باید دیده شوند؛ مثل فردی که خبر اقدام عجیبش طرفدارانش را متعجب کرد.

یک اینفلوئنسر 32 ساله چینی به نام چن شیائوسی، در تلاشی برای تقویت حضور خود در رسانه های اجتماعی، به‌صورت کاملا دروغین و ساختگی ادعا کرد که 5 ماهه باردار است و به زودی صاحب فرزند می شود ولی این مسئله صحت نداشته و خیلی زود مشخص شد که او هرگز ازدواج نکرده است و بارداری فعلی اش کاملا نمایشی است.

او که اینگونه قصد داشت تا کاربران بیشتری را جذب کرده و آنها را مشتاق و منتظر دیدن فرزندش نگاه دارد، درمورد برنامه هایش برای بعد از تولد فرزندش صحبت میکرد ولی این بلاگر نه تنها به خواسته خود نرسید بلکه توسط فالوورهایش دروغگو نیز خوانده شد.

بارداری عجیب در دنیا

جعلی بودن بارداری او از وضعیتش مشخص بود، از قرار معلوم بدلیل بی تجربگی اش، ظاهر خود را مناسب با ماه پنجم حاملگی تغییر نداده بود و این هم از نگاه تیزبین کاربران دور نماند.

جالب ترین بخش خبر این بود که او که عنوان کرد از پدر فرزندش جدا شده است، شروط خود را برای ازدواج مجدد شامل خانه، ماشین، درآمد ماهانه بیش از 20000 یوان و مهربانی نسبت به او و فرزند متولد نشده اش، عنوان کرده است.

شیرین کاری این زن انتقادات گسترده ای را در شبکه های اجتماعی برانگیخت حتی برای آنکه صحت ماجرا روشن شود منجر به تحقیقات پلیس شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۳۵۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان