//
کدخبر: ۴۴۳۲۵۵ //
تست هوش

تست هوش| کدام یک از این دو پرستار یک ربات است!؟

در این پست شما با پیدا کردن جواب تست هوش تصویری می‌توانید ذهن خودتان را به چالش بکشانید و سلول‌های مغزی را تقویت کنید. سعی کنید در ابتدا جواب تست را خودتان پیدا کنید و برای نگاه کردن به پاسخ عجله نکنید.

تست هوش| کدام یک از این دو پرستار یک ربات است!؟
به گزارش فرتاک نیوز،

معمای تصویری که امروز با شما به اشتراک گذاشته شده است، یکی از معماهای تصویری است که پس از انتشار در سایت سازنده آن فقط 10% از شرکت کنندگان توانستند در زمان مشخص شده به این تست هوش پاسخ دهند. بسیاری از افراد مدعی شدند که این تست هوش یا معمای تصویری جواب ندارد. اما ویکی هوش با انتشار این مطلب از مخاطبان خود می‌خواهد که مهارت‌های شناختی خود را با آزمون شناسایی پرستار ربات آزمایش کنند.

برای یافتن جواب تست هوش پرستار ربات باید به تفاوت‌های ربات و انسان که در ظاهرشان نمایان می‌شود دقت کنید. قدرت دید و تمرکز و دقت برای حل این تست هوش مهم است آیا حاضرید؟

تست هوش شناسایی پرستار ربات

در چالش تصویری شما با تصویری از یک بیمارستان روبه‌رو هستید. عکسی از دو زن  را مشاهده می‌کنید که در حال ارائه غذا به بیماران هستند. به نظر هر دو نرمال و عادی هستند اما یکی از پرستاران انسان نیست و شما باید در کمتر از 5 ثانیه پرستار ربات را تشخیص دهید تا در این تست هوش نمره کامل بگیرید. اگر آماده هستید به دقت به تصویر ذیل نگاه کنید.

پاسخ تست هوش شناسایی پرستار ربات

احتمالا توانسته‌اید که به جواب این تست هوش را برسید. اما ممکن است هنوز برای ارائه پاسخ خود مطمئن نباشید، در این صورت ویکی هوش در ادامه پاسخ صحیح را با شما به اشتراک گذاشته است:

اگر به تصویر خوب دقت کنید، می‌توانید به آسانی پاسخ این تست هوش را بیابید. کافی است به آینه پشت سر این دو پرستار و انعکاس تصویر در آینه نگاه کنید. در پشت گردن پرستار سمت راست، بارکد کامپیوتری دیده می‌شود. پس این پرستار یک انسان نیست بلکه او یک ربات است.

بیشتر سوالات و معماهای تصویری با به چالش کشیدن مهارت‌های شناختی شما، تلاش می‌کنند مهارت‌های ذهن شما را رشد و توسعه دهند. در بلند مدت چشمان ما عادت کرده است که از کنار جزئیات به آسانی عبور کند، اما در بیشتر این سوالات، شما برای رسیدن به سوال باید به جزئیات تصویر دقت کنید و جزئیاتی را تشخیص دهید. این امر در بلند مدت سبب رشد توانایی‌های شناختی شما می‌شود، بدون آن که خود متوجه باشید.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۳۲۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان