//
کدخبر: ۴۴۲۷۳۰ //
شخصیت شناسی | تست شخصیت

تست شخصیت شناسی|ویژگی‌های شخصیتی افراد را بر اساس سبک راه

طی مطالعاتی روانشناس آلمانی الاصل ورنر وولف در سال ۱۹۳۵ نشان داد که مدل راه رفتن چیزهایی زیادی را درمورد شخصیت شما آشکار می کند.در این تست به تصویر زیر نگاه کنید و بگویید شما شبیه کدام یک راه می روید تا ویژگی شخصیتی خود را بشناسید.

تست شخصیت شناسی|ویژگی‌های شخصیتی افراد را بر اساس سبک راه
به گزارش فرتاک نیوز،

حالا بیایید ویژگی‌های شخصیتی افراد را بر اساس سبک راه رفتنشان بخوانیم!

۱. راه رفتن آهسته

اگر یک سیاستمدار هستید، اغلب با سر بالا راه می روید. در حالی که سرتان را بالا گرفته، سینه به جلو و شانه هایتان عقب است، راه می روید. شما خواهان تصدیق و قدردانی هستید. همچنین از چالش ها و یادگیری در مورد تجربیات جدید لذت می برید، اما می توانید به راحتی خسته شوید. شما سخنران مطمئنی هستید و از تعامل با مردم لذت می برید.

قدرت همواره باعث می شود که انسان اعتناد به نفس پیدا کند. اعتماد به نفس بر همه چیز انسان تأثیر می گذارد. از نوع راه رفتن تا نوع گفتار تا نوع نشستن. چنین افرادی از همان برخورد اول کامل قابل شناسایی هستند.اگر گام‌های کوتاهی دارید و یا گام‌های کوتاهی برمی‌دارید. به احتمال زیاد فردی خود محور و بی تکلف هستید. با این حال، برای زنان، گام های کوتاه ممکن است به دلیل درد در ساق پا و همسترینگ یا حتی می تواند نشانه ای از یک مشکل در لگن باشد.

۲. راه رفتن سریع

اگر یک مدیر اجرایی هستید، معمولاً خیلی سریع با گام‌های سریع و متمرکز قدم بر می دارید. با اعتماد به نفس راه می روید و سرتان را بالا گرفته اید و در افکارتان غرق می شوید. مدیران اغلب به اطرافیان خود اهمیت نمی دهند و ممکن است به راحتی با دیگران برخورد کنند. شما هدف گرا هستید و مشکلات را حل می کنید، با این حال، می توانید غیر دوستانه و تندخو نیز ظاهر شوید.

یک مدیر اجرایی می تواند خیلی زود با شرایط موجود خود را موفق دهد. نوع شغل در راه رفتن تأثیر می گذارد. چرا که فرد باید همواره قاطع باشد و در لحظات حساس تصمیمات قاطع، دقیق و مهم بگیرد.

گاهی اوقات ممکن است برای تطبیق سرعت یا انرژی با افرادی که متفاوت از شما فکر می کنند مشکل داشته باشید. با این حال، اگر آنها به سرعت شما نیستند، باید یاد بگیرید که سازگار یا مهربان باشید. شما به سرعت و با اعتماد به نفس راه می‌روید و بیشتر بر روی افکار خود متمرکز هستید. شما یک متفکر و یک حلال عالی مشکلات هستید.

۳. راه رفتن با گام‌های بلند

اگر با گام های بلند راه می‌روید، نشان می‌دهد که نسبت به دو گروه قبلی اعتماد به نفس بیشتری دارید. افراد با اعتماد به نفس قدم‌های بزرگ‌تر و هدفمندتری برمی‌دارند. این مدل راه رفتن به شما کمک می‌کند کمتر مضطرب شوید و بیشتر شرایط را کنترل کنید. علاوه بر این، یک قدم بزرگ نشان می‌دهد که شما از حضور در محیط نمی ترسید و تاییدی بر اعتماد به نفس زیاد شما است.

شما همیشه دوست دارید توی زندگی کار مهمی انجام دهید. سبک راه رفتن شما باعث می‌شود مردم راه را برای شما باز کنند و با احترام به شما نگاه کنند و احترام بگذارند. شما مشتاق اهداف و باورهای خود هستید. و در دفاع از اعتقادات خود به خوبی عمل می‌کنید.

با این حال، شما در مورد اینکه چه چیزی اشتباه است و چه چیزی درست است قضاوت درستی دارید و حتی برای محافظت از افرادی که قادر به موضع گیری برای خود نیستند، تلاش می‌کنید. شما با درایت و هوشمندی می‌توانید به راحتی از پس هر موقعیتی برآیید.

شما در انجام کارها به شدت پیگیر هستید و فقط در ارتباط با افراد نزدیک به خود کودک درونتان فعال می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۲۷۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان