//
کدخبر: ۴۴۱۹۳۴ //
شخصیت شناسی | تست شخصیت

شخصیت خود را با این تست فاش کنید

برگی که انتخاب می‌کنید ویژگی‌های شخصیتی شگفت‌انگیز شما را فاش می‌کند.

شخصیت خود را با این تست فاش کنید
به گزارش فرتاک نیوز،

تست شخصیت‌شناسی یک روش ارزیابی است که به کمک آن می‌توان شخصیت افراد را بررسی و تحلیل کرد. این تست‌ها شامل مجموعه‌ای از سوالات و وظایف هستند که با هدف رصد و پیگیری رفتارها، عقاید و ویژگی‌های شخصی در نظر گرفته می‌شوند.تست شخصیت‌شناسی به منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف شخصی، تشخیص جوانب مثبت و منفی و بررسی حدودی شخصیت فرد به کار می‌رود. این تست‌ها به دلیل کاربری گسترده‌ای که در محیط‌های مختلف از آن‌ها می‌شود، به عنوان یکی از ابزارهای مهم در حوزه روانشناسی شناختی شناخته می‌شوند.تست شخصیت‌شناسی به دو دسته تقسیم می‌شود: تست‌های مستقیم و تست‌های غیرمستقیم. تست‌های مستقیم شامل سوالات و کوئیزهایی هستند که به صراحت از فرد سؤال می‌شود و در پاسخ به آن‌ها، فرد باید عقاید و پیش‌فرض‌های خود را اعلام کند. این نوع تست‌ها به عنوان یکی از دقیق‌ترین روش‌ها در شناسایی شخصیت فرد شناخته می‌شوند.در کل، تست شخصیت‌شناسی به عنوان یک ابزار مفید و موثر در حوزه روانشناسی، به کار گرفته می‌شود. با استفاده از آن، بررسی شخصیت فرد و شناخت صحیح او قابل دستیابی است.تست شخصیت شناسی یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین روش‌های ارزیابی رفتار و شخصیت افراد است. این تست‌ها اغلب توسط روانشناسان، کارشناسان رفتاری و سایر متخصصان به کار گرفته می‌شود و برای انجام آن، فرد باید به سوالات خاصی پاسخ دهد.عمده‌ی تست‌های شخصیت شناسی به دو دسته تست های هنجاری و تست های پروژکتیو تقسیم می‌شوند. در تست‌های هنجاری، سوالاتی از فرد پرسیده می‌شود که به نوعی به بررسی ویژگی‌های مختلف شخصیت فرد می‌پردازد. در تست‌های پروژکتیو، فرد به چالش کشیده می‌شود تا به صورت آزادانه نقاشی و یا تکمیل جملات معینی شده با رعایت یک سری قواعد و دستورالعمل‌های خاص، عکس العمل و واکنش شخصیتی خود را به تصویر بکشد.تست شخصیت شناسی به عنوان یک ابزار ارزیابی، در بسیاری از زمینه‌های مختلف استفاده می‌شود. به عنوان مثال، در صنایع مختلف از جمله صنعت فروش، مدیریت منابع انسانی، کارآفرینی، روابط عمومی، تحقیقات بازار، طراحی و تولید محصولات و ... استفاده می‌شود.

برگ ۱

اگر شما برگ ۱ را انتخاب کنید، شما به طبع برون‌گرا هستید. شما شاد و برانگیزید. شما پر از حیات و عشق به کاوش هستید. شما ماجراجو و آدمی هستید که خطر را به عنوان فرصت می بیند. شما بدون دوم فکر کردن و به شکل خود به زندگی ادامه می‌دهید. برنامه ریزی قوی شما نیست و شما ترجیح می دهید مانند یک پرنده آزاد زندگی کنید، آماده پرواز به هر جایی در هر لحظه.

برگ 2

اگر شما برگ ۲ را انتخاب کنید، فردی منحصر به فرد هستید. شما بهینه گرا و بسیار مثبت هستید. شما همیشه به سمت نقطه روشن نگاه می‌کنید و احساس آرامش و مثبتیت را به دورتان منتقل می‌کنید. شما شخصیتی دوست داشتنی، با حس نوع دارید و دارای شوخ طبعی و کاریسما هستید. شما در ارتباطات خبره هستید و دوستان زیادی دارید. همچنین شما مسئولیت پذیر هستید و به دنبال دستیابی به اهداف خود به صورت بی وقفه کار می‌کنید. شما با حمایت عزیزان خود بسیار بی‌خود هستید.

برگ ۳

اگر شما برگ ۳ را انتخاب کنید، شما یک جانباز صلح هستید. شما با احتیاط حرکت می کنید و همیشه به دنبال هماهنگی هستید. شما ساکت، محتاط و کنجکاو هستید. شما علاقه مند به دانستن همه چیز در جهان هستید و هیچ فرصتی برای یادگیری را از دست نمی‌دهید. شما شخصی مهربان با قلبی بزرگ هستید. شما از تضادها برایتان خشنود نیستید و به عنوان میانجی عالی عمل می‌کنید. با گرمای زندگی می‌کنید و از عشق برای زندگی استفاده می‌کنید.

برگ ۴

اگر شما برگ ۴ را انتخاب کنید، شما فردی سختگیر هستید. شما ایدئالیست هستید و با یک مجموعه قوانین و اصول قوی زندگی می‌کنید. شما به راحتی حرکت نمی‌کنید و دارای یک احساس عمیق از عدالت هستید. همچنین، شما همدردی و حساسیت را حس می‌کنید. شما به شدت به دیگران اهمیت می دهید و رهبری طبیعی هستید. در شرایط سخت، شما اقدامات لازم را بر می‌دارید و استعدادی برای دیپلماسی و حل مشکلات دارید. مهارت خوب شنیداری شما شما را بهترین شریک و دوست می‌کند.

برگ ۵

اگر شما برگ ۵ را انتخاب کنید، خلاقیت، ویژگی شخصیتی شگفت‌انگیز شماست. شما دارای ذهنی هنری هستید و شخصیتی منحصر به فرد دارید که ترکیبی از هر دو برونگرایی و درونگرایی است. شما از آزادی خودتان لذت می‌برید و ترجیح می دهید یک پنجشنبه را در خانه تنها سپری کنید تا بیرون بروید و جشن بگیرید. اما هنگامی که خوشحال هستید، هیچ کس نمی تواند شما را باز دارد. شما به راحتی به محیط های مختلف سازگاری پیدا می کنید و هرگز تسلیم نمی‌شوید. شما از تنهایی لذت می برید اما به آزمایش و کاوش باز هم علاقه مند هستید.

برگ ۶

اگر شما برگ ۶ را انتخاب کنید، ویژگی شخصیتی شگفت‌انگیز شما صداقت است. شما از دروغ گفتن و تلاش برای رسیدن به هدف از طریق ناروا و تقلبی کردن دیگران، نفرت دارید. شما راستگو، وفادار و متعادل هستید. شما خیلی مراقب هستید تا هیچ کسی را آزار ندهید و دیگران را به همان شیوه‌ای که خودتان می‌خواهید با شما رفتار شود، با احترام برخورد می‌کنید. شما یک کتاب باز هستید و چیزی را از دیگران پنهان نمی کنید. اما این به معنای آن نیست که شما کسل کننده و بی‌رمق هستید. شما طبیعی، به طور لحظه‌ای و بسیار باهوش هستید.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۱۹۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان