//
کدخبر: ۴۴۱۲۳۸ //
شخصیت شناسی | تست شخصیت

تست شخصیت شناسی | به نظرت کدوم از این فنچ های عاشق خوشبخترن؟

در ادامه با تست شخصیت شناسی سایت فرتاک نیوز همراه شوید

 تست شخصیت شناسی | به نظرت کدوم از این فنچ های عاشق خوشبخترن؟
به گزارش فرتاک نیوز،

در چالش امروز تست شخصیت شناسی ما با انواع زوج شرکت کنید و نتیجه انتخابتون رو بخونید:

۱. زوج شانه به شانه

اگرچه آن‌ها عبارت “پشت هر مرد موفق، یک زن عالی وجود دارد “ را می‌دانند ، اما کاملاً با آن موافق نیستند. برای رابطه شما، ضروری است که هر دوی شما در یک موقعیت برابر باشید، نه یکی جلو و دیگری پشت سر، بلکه شانه به شانه. دختر این رابطه، یک شخصیت ماجراجو، سرگرم‌کننده و مستقل دارد.

پسر این رابطه ممکن است آنقدرها هم رمانتیک نباشد، اما همیشه به دنبال راهی برای پیشبرد رویاهای همسرش است و نشان می‌دهد که به او ایمان دارد. زوجی در تعادل که هر دو در تلاش برای حمایت از یکدیگر هستند.

۲. زوج آرام

آن‌ها زوجی فوق العاده آرام هستند. در رابطه شما احترام، حریم خصوصی و فردیت وجود دارد. حسادت؟ اصلا، در این رابطه اعتماد کامل وجود دارد و آن‌ها از افکار منفی دوری می‌کنند چون وقتی با هم هستند مهم‌ترین چیز خوش‌گذرانی و داشتن حال خوب است. طرف مقابل شما، هرگز روی چیزهای احمقانه عصبانی نمی‌شود و این مانع از بحث بی‌معنی بین شما خواهد شد می‌شود.

3. زوج رفیق

هیچ نقشی مطابق با جنسیت در این رابطه وجود ندارد. پسر این رابطه می‌تواند ظرف‌ها را بشوید و زن این رابطه می‌تواند بدون هیچ مشکلی لاستیک‌های ماشین را عوض کند.

خلق و خوی آن‌ها موجب شده تا هر دو کاملاً بایکدیگر مطابقت داشته باشند، مانند دو قطعه پازل که برای تکمیل یکدیگر متولد شده‌اند. پسر این رابطه زمانی که با همسرش راه می‌رود احساس خوشبختی و راحتی می‌کند و دختر این رابطه نیز از او، حس امنیت و تعهد می‌گیرد.

۴. زوج اینستاگرامی

آن‌ها مانند یک تمبر زیبا برای یک نامه عاشقانه به نظر می‌رسند. آن‌ها زوج ایده‌آلی هستند و دیگران به آن‌ها حسادت بسیاری می‌ورزند. آنها همیشه به دنبال نقل قول‌های سرگرم‌کننده و برنامه‌های ماجراجویانه برای داشتن بهترین عکس‌ها هستند.

این زوج‌ها در سلفی‌های زن و شوهری متخصص هستند و دوست دارند خوشحالی از پیدا کردن یکدیگر را به جهانیان نشان دهند. دختر این رابطه، دختری شیرین و رویایی است، مانند چیزی از یک فیلم شاهزاده خانم. پسر این رابطه نیز، پسری بسیار حساس و با جزئیات است.

۵. زوج شفاف

این زوج قبل از صحبت‌های جدی در مورد آینده و انتظارات خود، تصمیم گرفتند که به یکدیگر فشار نیاورند یا از یکدیگر پیشی نگیرند تا از آزادی و در عین حال پیوندی که آن‌ها را به هم متصل کرده است، لذت ببرند.

شاید این صداقت و شفافیت کلید اصلی باشد تا هر دو بتوانند گنجینه عشق را بگشایند و در نهایت بقیه عمر خود را با هم بگذرانند. دختر این رابطه همیشه همه چیز را همانطور که هست به همسرش می‌گوید. او از آن دخترهایی نیست اگر چیزی بخواهد بدون هیچ مشکلی طلب می‌کند.

۶. زوج با عاشقانه‌های قدیمی

هر دو توسط خانواده‌های بسیار سنتی بزرگ شده بودند و آرزو داشتند همان چیزی را بیابند که از پدربزرگ و مادربزرگ خود در عشق آموخته‌اند. دختر این رابطه بسیار با محبت است و همیشه نیاز به محافظت و نوازش دارد.

پسر این رابطه نیز خود را در قبال همسرش مسئول می‌داند. وقتی باران می‌بارد ژاکت را به او قرض می‌دهد، وقتی او احساس خستگی می‌کند او را بغل می‌کند و مانند یک قلعه محکم برای همراه خود می‌سازد. آنها با هم شبیه قهرمانان یک فیلم عاشقانه سیاه و سفید به نظر می‌رسند.

۷. زوج بازیگوش

سطح اعتمادی که این زوج به آن رسیده‌اند همان چیزی است که آن‌ها را به یک زوج فوق‌العاده و سرگرم‌کننده تبدیل می‌کند. آن‌ها نه تنها همیشه در بهترین حالت و روحیه هستند، بلکه آنقدر شوخ طبعی دارند و با هم کنار می‌آیند که این احساس را به وجود می‌آورند که مهم‌ترین چیز در رابطه آن‌ها دوستی و رفاقت است. این شیطنت در همه زوج‌ها رایج نیست.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۱۲۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان