//
کدخبر: ۴۲۴۴۰۱ //

خرید و فروش مسکن ملی ممنوع است

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری رباط کریم گفت: واحدهای مشاورین املاک فاقد پروانه کسب که تاکنون هیچ‌گونه اقدامی در جهت صدور پروانه کسب نکرده‌اند، باید پلمب شوند و واحدهای درخواست‌کننده پروانه کسب حتما باید در کلاس‌های آموزشی در شهر تهران شرکت کنند.

خرید و فروش مسکن ملی ممنوع است
به گزارش فرتاک نیوز،

در جلسه تنظیم بازار که به ریاست احمدرضا اسماعیلی معاون برنامه‌ریزی فرماندار و با حضور ‬اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان در سالن جلسات فرمانداری رباط کریم برگزار شد بر ممنوعیت خرید و فروش مسکن ملی حتی با وکالت کاری از دفترخانه‌ها تاکید شد.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار در این جلسه گفت: با توجه به شرایط اقتصادی موجود و نوسانات قیمت بازار باید در تامین و توزیع کالاهای اساسی مردم باید دقت بیشتری توسط اعضاء کارگروه تنظیم بازار انجام شود.

اسماعیلی با تأکید بر استمرار نظارت و بازرسی‌های دقیق بر بازار و رصد قیمت‌ها به صورت مستمر افزود: برای حفظ حقوق مصرف‌کنندگان و ممانعت از افزایش غیرقانونی قیمت‌ها، کم فروشی و دیگر تخلفات توسط برخی افراد فرصت‌طلب انجام گشت‌های مستمر و حضور همیشگی بازرسان در سطح بازار علاوه بر افزایش اعتماد عمومی موجب جلوگیری از قانون‌گریزی و تخلف عده‌ای سودجو خواهد شد.

وی همچنین بر پلمب واحدهای مشاورین املاک غیر مجاز تاکید و تصریح کرد: واحدهای مشاورین املاک فاقد پروانه کسب که تاکنون هیچ گونه اقدامی در جهت صدور پروانه کسب نکرده‌اند باید پلمب شوند و واحدهای درخواست کننده پروانه کسب حتما باید در کلاس‌های آموزشی در شهر تهران شرکت کنند.

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری در خصوص ممنوعیت خرید و فروش مسکن ملی نیز افزود: شهرداری و شرکت عمران پرند در خصوص هماهنگی و در اختیار قرار گذاشتن تابلوهای تبلیغاتی جهت اطلاع‌رسانی ممنوعیت خرید و فروش  مسکن ملی حتی با وکالت کاری از دفترخانه اقدام کنند.

اسماعیلی در پایان سخنان خود از دست‌اندرکاران تنظیم بازار در کنترل قطعه‌بندی مرغ در فروشگاه‌های سطح شهرستان قدردانی کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۴۴۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان