//
کدخبر: ۴۱۹۶۱۰ //

اعلام شرایط معلم شدن در سال ۱۴۰۲

شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو در رشته‌های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ اعلام شد.

اعلام شرایط معلم شدن در سال ۱۴۰۲
به گزارش فرتاک نیوز،

راستای اجرای مفاد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و به استناد بند ‹ب› ماده ۶۳ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، ماده ۱ قانون متعهدین خدمت خدمت به وزارت آموزش و پرورش  و ماده ۲۰ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان، وزارت آموزش و  پرورش برای تأمین و تربیت بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز آموزشی خود، متناسب با مبانی و ارزش هایی اسلامی و نیاز دوره‌های مختلف تحصیلی در مقطع کارشناسی پیوسته برای دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، از میان متقاضیان واجد شرایط آزمون سراسری سال،۱۴۰۲ دانشجو معلم می پذیرد.

متقاضیان در صورت احراز صلاحیت های عمومی(گزینش)، اختصاصی و سایر شرایط و ضوابط مندرج در این دفترچه و اطلاعیه های بعدی آزمون مزبور، می توانند پس از انتخاب رشته و موفقیت در مراحل بررسی صلاحیت های عمومی، اختصاصی و همچنین کسب بالاترین نمره کل علمی در مقایسه با سایر متقاضیان آزمون در کد رشته های انتخابی، در صورت اعلام قبولی نهایی، ادامه تحصیل دهند.

گزینش بومی داوطلبان

پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی به صورت «بومی پذیری» است. گزینش نهایی توسط سازمان سنجش آموزش کشور، در هریک از کد رشته محل‌ها با توجه به دامنه پذیرش که در ستون (پردیس، مخصوص داوطلبان بومی ومحل خدمت) درج شده، صورت می‌پذیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۹۶۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان