//
کدخبر: ۴۱۹۵۷۲ //
تست شخصیت شناسی|روابط عاطفی

می‌خوای بدونی بزرگترین نقطه ضعفت تو رابطه چیه؟ بیا تا بهت بگم

این تصویر سیاه و سفید بزرگترین نقطه ضعف شما را در رابطه عاطفی آشکار می‌کند.

می‌خوای بدونی بزرگترین نقطه ضعفت تو رابطه چیه؟ بیا تا بهت بگم
به گزارش فرتاک نیوز،

این تصویر سیاه و سفید بزرگترین نقطه ضعف شما را در رابطه عاطفی آشکار می‌کند.

روابط عاطفی هیچ وقت ساده نیستند و هر کدام فراز و نشیب‌های خاص خود را دارند. اولین چیزی که در این تصویر سیاه و سفید خواهید دید، می‌تواند بزرگترین نقطه ضعف شما را در روابط عاطفی آشکار کند. آیا روابط شما اغلب شکست می‌خورد؟ یا احساس می‌کنید همیشه با افراد اشتباهی در زندگی ملاقات می کنید؟ با این تست می‌توانید نقطه ضعف و دلیل احتمالی شکست روابطتان را متوجه شوید. 

اولین چیزی که در تصویر می‌بینید چیست؟

.

.

.

 

.

.

.

.

.

.

.

چه چیزی را در ابتدا دیدید؟

.

.

.

.

جمجمه:

اگر جمجمه چیزی بود که در ابتدا دیدید، پس بزرگترین نقطه ضعف رابطه شما ممکن است اضطراب و ترس زیاد شما باشد. ممکن است خیلی نگران باشید و این نگرانی باعث استرس شما شود و در نهایت رابطه خود را دچار مشکل می کنید. 

قایق:

اگر قایق چیزی بود که در ابتدا همراه با تخم‌مرغ‌های معلق درون لانه دیدید، بزرگترین نقطه ضعف شما انتظار بالای شما از همه چیز است. از بقیه انتظار زیادی نداشته باشید و در نهایت روابط شما موفق خواهد شد.

نرده:

اگر نرده وسط تصویر را ابتدا دیدید، بزرگترین ضعف شما در روابط این است که احتمال دارد از بقیه دنیا دور باشید. شما باید با مردم صحبت کنید تا آنها را بشناسید و رابطه برقرار کنید. دور خود نرده و حصار نکشید. ممکن است شریک روحی شما از کنار شما گذشته باشد و شما آنقدر درگیر خودتان بودید که متوجه او نشدید.

مرد:

اگر ابتدا مرد را دیدید، بزرگترین نقطه ضعف شما این است که شخصیتی همیشه در تعارض و تضاد دارید. این مسئله به این معنی نیست که همیشه دنبال مشکلات می‌گردید، به این معنی است که بیشتر از لیاقت افراد برای آن‌ها می‌جنگید. این کار را متوقف کنید و یاد بگیرید که خودتان را دوست داشته باشید و به خود احترام بگذارید

.

.

.

هرچند بسیاری از این تست‌های شخصیتی تصویری حتی توسط روانپزشکان استفاده می‌شود، اما در نظر داشته‌باشید پاسخ این تست یک وحی منزل و حقیقت کامل نیست. اما به احتمال زیاد پاسخ صحیح شما است. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۹۵۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان