//
کدخبر: ۴۰۷۱۷۴ //

امروز آخرین مهلت ثبت‌نام متقاضیان خوابگاه تابستانی

مهلت ثبت نام تقاضای خوابگاه برای ترم تابستان سال تحصیلی ۱۴۰۲ -۱۴۰۱ برای تمامی مقاطع تحصیلی دانشگاه شریف امروز دوشنبه پایان می‌یابد.

امروز آخرین مهلت ثبت‌نام متقاضیان خوابگاه تابستانی
به گزارش فرتاک نیوز،

مهلت ثبت نام خوابگاه برای ترم تابستان سال تحصیلی ۱۴۰۲ -۱۴۰۱ ویژه دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی(کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) دانشگاه صنعتی شریف که از ۲۷ خرداد آغاز شده‌، امروز دوشنبه ۲۹ خردادماه پایان می‌یابد.

ثبت درخواست دانشجویان برای اسکان تابستانی در خوابگاه‌ها به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه dorm.sharif.ir انجام می شود.

تاریخ لیست گیری دانشجویان دوره کارشناسی متقاضی اسکان در خوابگاه های تابستانی دانشگاه دانشگاه صنعتی شریف روزهای سوم و چهارم تیرماه اعلام شده است.

دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرده است که واحد درسی "تنظیم خانواده" جزوه واحدهای آموزشی قابل قبول برای اختصاص خوابگاه دانشجویان کارشناسی به شمار نمی رود و صرفاً واحدهای کارآموزی در استان‌های تهران و البرز برای اسکان در خوابگاه قابل قبول است.

در صورت حذف واحدهای آموزشی؛ دانشجویان ملزم به تخلیه خوابگاه و تحویل آن به اداره خوابگاه ها هستند.

همچنین طبق بخشنامه صندوق رفاه وزارت علوم در صورت استنکاف از تخلیه خوابگاه، دانشجویان موظف به پرداخت ۱۰ برابر اجاره بهای خوابگاه به صورت یکجا خواهند بود.

دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکتری متقاضی اسکان در خوابگاه های تابستانی دانشگاه شریف نیز تا امروز دوشنبه ۲۹ خرداد ماه مهلت دارند نسبت به ثبت نام برای اسکان در خوابگاه ها اقدام کنند.

در صورت موافقت با اسکان کمتر از ظرفیت اعلام شده از سوی سرپرست خوابگاه، هزینه اعلام شده از دانشجویان دریافت خواهد شد.

دانشگاه شریف اعلام کرد اسکان در خوابگاه های تابستانی دانشگاه شریف منوط به تسویه اجاره‌بهای دو نیم سال تحصیلی است و دانشجویان متقاضی اسکان در خوابگاه های تابستانی باید بدهی خود را تسویه کرده باشند.

براین اساس، دانشجویانی که اسامی آنها برای اسکان در خوابگاه های دانشگاه شریف تایید شده است از ۱۰ تیر تا ۶ شهریور ماه می توانند در خوابگاه های دانشگاه مستقر شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۷۱۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان