//
کدخبر: ۴۰۳۴۳۴ //

جزئیات معافیت از خدمت برای مشمولان و کارکنان دارای ۳ فرزند و بالاتر

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان سمنان فرآیند معافیت از خدمت برای مشمولان و کارکنان دارای ۳ فرزند و بالاتر را تشریح کرد .

جزئیات معافیت از خدمت برای مشمولان و کارکنان دارای ۳ فرزند و بالاتر
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ حسین پیوندی ۸ خردادماه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: تمامی مشمولان و کارکنان وظیفه حین خدمت که دارای چهار فرزند و بیشتر هستند ، بدون شرط سنی و سایر مشمولان و سربازان وظیفه دارای سه فرزند به شرط داشتن حداقل ۴۰ سال تمام سن و در صورت طی دوره آموزش مقدماتی و تکمیلی بسیج در سپاه پاسداران ، از انجام خدمت دوره ضرورت سربازی معاف می شوند .

وی با بیان اینکه این مقررات تا پایان سال ۱۴۰۴ اجرایی بوده و از ابتدای خرداد ماه رسیدگی به درخواست ها آغاز شده است، افزود: مشمولان واجد شرایط معافیت مذکور می بایست با به همراه داشتن مدارک لازم اعم از : اصل و تصویر صفحات شناسنامه و کارت

 ملی خود ، همسر یا همسران و فرزندان، آخرین مدرک تحصیلی یا گواهی اشتغال به تحصیل ،به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی ( پلیس +۱۰ ) مراجعه و درخواست خود را ثبت نمایند .

این مسئول انتظامی استان خاطرنشان کرد: به تمامی درخواست ها پس از بررسی و استعلام لازم در اسرع وقت در استان محل سکونت رسیدگی می شود و متقاضیان جهت طی دوره آموزش مقدماتی تکمیلی بسیج به سپاه استان محل سکونت معرفی می شوند و این دسته از مشمولان پس از طی دوره های مذکور کارت معافیت دریافت می کنند .

 سرهنگ پیوندی ادامه داد: سربازان حین خدمتی که مشمول این قانون می شوند ، در صورت سپری نمودن دوره آموزش رزم مقدماتی در یگان خدمتی ، بدون نیاز به سپری نمودن آموزش مجدد و پس از احراز شرایط از خدمت ترخیص و کارت معافیت دریافت می کنند . این مقام ارشد نظامی تاکید کرد : مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام رسان های داخلی سروش ، ایتا و روبیکا از آخرین اطلاعات مربوط به این حوزه مطلع شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۳۴۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان