//
کدخبر: ۴۰۲۱۱۱ //

زمان ثبت نام آزمون زبان دانشگاه پیام نور اعلام شد

ثبت نام برای شرکت در چهل و چهارمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور از ۱۰ خرداد ماه جاری آغاز می‌شود و به مدت دو هفته ادامه دارد.

زمان ثبت نام آزمون زبان دانشگاه پیام نور اعلام شد
به گزارش فرتاک نیوز،

چهل و چهارمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور(PNUET)  در روز چهارشنبه مورخ ۳۱ خرداد ماه سال جاری در مراکز استان های تهران، اصفهان، خوزستان، هرمزگان، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، مازندران، فارس، کرمان، کرمانشاه، گلستان، خراسان رضوی، همدان و یزد برگزار می‌شود.

تقویم برگزاری آزمون دوره چهل و چهارم به این صورت است که ثبت نام برای شرکت در آزمون از ۱۰ خرداد ماه سال جاری آغاز می شود و تا ۲۳ این ماه ادامه دارد و این آزمون ۳۱ خرداد ماه برگزار خواهد شد.

دانشگاه پیام نور اعلام کرد؛ ظرفیت ثبت نامی در مراکز مجری محدود است و این آزمون در مراکز فوق الذکر به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

ثبت نام آزپون زبان دوره چهل و چهارم به صورت الکترونیکی و از طریق پورتال پیام نور- مرکز سنجش و آزمون(https://exam.pnu.ac.ir) در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

طبق تاکید دانشگاه پیام نور، هزینه ثبت نام به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت نام از طریق سامانه فوق قابل پرداخت است و داوطلبان دقت کنند که به هیچ وجه مبلغ ثبت نام به صورت دستی و از طریق شعب پرداخت نشود.

انتهای پیام

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۲۱۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان