//
کدخبر: ۳۹۶۵۲۲ //

شلیک کینه به قلب برادر / انگیزه قاتل چه بود؟

مردی که در شهرستان خاش به دلیل اختلافات خانوادگی برادرش را با شلیک مرگبار از پای درآورده بود ، درکمتر از 72 ساعت شناسایی و دستگیر شد.

 شلیک کینه به قلب برادر / انگیزه قاتل چه بود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

این جنایت زمای رخ داد که قربانی می خواست وارد خانه شود.ساعت 7 و 50 دقیقه 27 فروردین امسال صدای شلیک گلوله ای سکوت شبانگاهی را در یکی از خیابان های  خاش شکست و جنایتی مسلحانه بوقوع پیوست .

همسایگان با شنیدن صدای تیراندازی از خانه هایشان خارج شدند و در کوچه با صحنه هولناک قتل پسر 17 ساله همسایه روبروشدند .

ماجرای شلیک مرگبار خیلی زود به کارآگاهان  خاش گزارش شد و دقایقی نگذشته بود که بازپرس کشیک نیز پای در قتلگاه گذاشت ودر بین حلقه همسایگان و خانواده قربانی دست به تحقیقات میدانی زد.

بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس برای افشای رازاین جنایت خونین واردعمل شدند،کارآگاهان در تحقیقات نخست پی بردند برادر 25 ساله درحالیکه مسلح به کلت کمری بود با شلیک یک گلوله برادر 17 ساله اش را ازناحیه پیشانی از پای درآورده است.

ماموران درجریان تحقیقات میدانی دریافتند که عامل قتل با یک گروهی درگیر شده است و از برادرش خواسته که در این درگیری اورا حمایت و همراهی کند اما برادرش برخلاف میل باطنی او اقدامی نکرده است .

شب حادثه بر سر همین موضوع بین آنها مشاجره لفظی درگرفته و ناگهان برادر بزرگتر با شلیک یک گلوله قربانی را از پای دراورده و از محل پا به فرار گذاشته است

در این مرحله  کارآگاهان  در ردزنی های اطلاعاتی و نامحسوس ردپای عامل این جنایت را که برادر قربانی بود ،دریکی از روستاهای این شهرستان شناسایی کردند.

سردار " دوستعلی جلیلیان" ، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان جزییات این جنایت خانوادگی گفت : قاتل در کمتر از 72 ساعت پس از ارتکاب این جنایت مسلحانه ، در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر و از وی یک  سلاح کلت کمری به همراه  6 تیر جنگی کشف و به پلیس آگاهی منتقل شد که قاتل انگیزه خود را از ارتکاب این جنایت اختلاف خانوادگی عنوان کرد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۶۵۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان