//
کدخبر: ۳۸۵۶۵۳ //

ابلاغ استخدام ۲۵۰۰۰ نیروی انسانی در وزارت بهداشت تا چند روز آینده

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: با رایزنی‌‌هایی که امسال با سازمان برنامه و امور استخدامی داشتیم، استخدام ۲۵ هزار نیرو مورد توافق قرار گرفت که ظرف چند روز آینده ابلاغ می‌شود.

ابلاغ استخدام ۲۵۰۰۰ نیروی انسانی در وزارت بهداشت تا چند روز آینده
به گزارش فرتاک نیوز،

بهروز رحیمی در نشست خبری که به مناسبت فرارسیدن دهه فجر برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش اصحاب رسانه در راستای آگاهی‌بخشی به جامعه، اظهار کرد: لازمه تعامل مناسب با رسانه‌ها، صداقت است و ما نیز سعی در انعکاس حقیقی مفاهیم و مطالب داریم. چنانچه اعتماد متقابل بین مسئولین و رسانه‌ها وجود داشته باشد و مفاهیم به درستی منتقل شود، باور جمعی و اعتماد عمومی در سطح جامعه نیز افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری درخصوص جهاد تبیین، بخش اعظم این رسالت را برعهده رسانه‌ها عنوان و تصریح کرد: حوزه سلامت، حوزه‌ای گسترده بوده و بسیاری از مولفه‌ها را شامل می‌شود با وجود برخی چالش‌ها و کاستی‌‌ها در حوزه سلامت، این حوزه را به گفتمان، نقد و کار کارشناسی می‌سپاریم، چراکه این اقدام منجر به شناخت نقاط ضعف و در نتیجه رشد و ارتقا می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با بیان اینکه نظام سلامت در 44 سال گذشته بعداز پیروزی انقلاب اسلامی، موفقیت‌ها و دستاوردهای گرانقدری به دست آورده است، گفت: حوزه سلامت در ساختار مختلف کشور، اعم از بهداشت، درمان، آموزش، پژوهش، توسعه و سایر حوزه‌ها، موفقیت‌های زیادی داشته است، اما حوزه آموزش و ادغام آن در نظام سلامت، نقطه عطفی در پیشرفت و توسعه سایر حوزه‌ها به شمار می‌رود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۵۶۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان