//
کدخبر: ۳۸۴۹۶۷ //

دست کلاهبردار ۱۲۷ میلیاردی رو شد

با هوشیاری و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قشم یک متهم حرفه ای و تحت تعقیب با 127 میلیارد ریال کلاهبرداری شناسایی و دستگیر شد .

 دست کلاهبردار 127 میلیاردی رو شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان امروز اظهار کرد: در پی وصول یک فقره پرونده با موضوع کلاهبرداری (خرید و فروش و جعل اسنادِ دو واحد آپارتمان ) به پلیس آگاهی شهرستان قشم، پیگیری موضوع به صورت تخصصی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات پلیسی و تخصصی در راستای کشف جرم توسط کارآگاهان پلیس آگاهی، مشخص شد متهم تحت تعقیب بوده و دارای چندین پرونده حقوقی و کیفری نزد محاکم قضایی در استان تهران می باشد.  

این مقام ارشد انتظامی استان خاطر نشان کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی متهم در شهرستان قشم شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات پلیسی دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: متهم دستگیر شده در بازجویی های به عمل آمده پس از مواجه شدن با دلایل و مستندات موجود اعتراف کرد با شگردهای خاص در قالب شرکت های کاغذی و جعل سند 127 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده است.  

سردار جعفری با بیان این که مبارزه با پدیده جعل و کلاهبرداری با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد،تصریح کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۴۹۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان