//
کدخبر: ۳۸۴۳۱۴ //

منتظرالمهدی، معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا شد

فرمانده فراجا با صدور حکمی سردار سعید منتظرالمهدی را به عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا منصوب کرد.

منتظرالمهدی، معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار احمدرضا رادان، فرمانده فراجا با صدور حکمی سرتیپ دوم پاسدار محمدسعید منتظرالمهدی را به عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا منصوب کرد.

پیش از منتظرالمهدی سردار مهدی حاجیان، این مسئولیت را برعهده داشت که از امروز و با حکم سردار رادان به عنوان مشاور فرمانده کل انتظامی کشور به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

سردار منتظرالمهدی که به عنوان اولین سخنگوی پلیس کشور نیز شناخته می‌شود، پیش از این از پنجم دی ماه سال ۹۱ با حکم سردار اسماعیل احمدی مقدم- فرمانده وقت پلیس کشور - فعالیت خود را به عنوان معاون اجتماعی پلیس آغاز کرده بود و تا 23 تیرماه 1397 در این سمت فعالیت داشت. پس از منتظرالمهدی سردار احمد نوریان، مدتی را به عنوان سخنگو و معاون اجتماعی پلیس فعالیت داشت.

او پس از این پایان دوران معاونت اجتماعی در پلیس کشور، با درخواست و پیگیری سردار اسکندر مومنی، دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر به این ستاد رفته و به عنوان سخنگوی ستاد مبارزه با موادمخدر فعالیت کرد که با پایان این مسئولیت نیز از شهریورماه 1398 دوباره به پلیس بازگشت و به عنوان مشاور فرمانده وقت فراجا مشغول به فعالیت شد.

منتظرالمهدی دوباره و در حالی که ساختار معاونت اجتماعی پلیس کشور به معاونت فرهنگی واجتماعی فراجا ارتقا یافته به این جایگاه بازگشته است. اما هنوز معلوم نیست که آیا به عنوان سخنگوی فراجا نیز فعالیت خواهد داشت یا خیر.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۴۳۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان