//
کدخبر: ۳۷۷۹۸۹ //

اعلام نحوه ثبت‌نام پشت‌کنکوری‌ها برای "ترمیم معدل"

رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نحوه ثبت نام پشت‌کنکوری‌ها برای شرکت در امتحانات ترمیم معدل را اعلام کرد.

اعلام نحوه ثبت‌نام پشت‌کنکوری‌ها برای "ترمیم معدل"
به گزارش فرتاک نیوز،

 نیکزاد محمودی در گفت و گویی، با اشاره به سهم 40 درصدی سابقه تحصیلی داوطلبان آزمون سراسری در کنکور دی ماه امسال، گفت: داوطلبانی که دانش‌آموز نظام قدیم بوده و سابقه تحصیلی در پایگاه سنجش یا سامانه ساهت ندارند، می‌توانند برای شرکت در امتحانات نهایی دی ماه به مدارس بزرگسالان مراجعه و نسبت به ثبت نام برای شرکت در امتحانات  و ایجاد سابقه تحصیلی اقدام کنند.

محمودی افزود: علاوه بر این داوطلبانی هم که قصد ترمیم معدل دارند، باید برای ثبت نام و شرکت در امتحانات دی ماه به مدارس بزرگسالان مراجعه کنند.

رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه داوطلبان تنها یک بار می توانند متقاضی شرکت در امتحانات نهایی در هر یک از دروس خود شوند، گفت: داوطلبان چه برای ایجاد سابقه و چه برای ترمیم نمره تنها یکبار فرصت شرکت در امتحانات نهایی را دارند، اما این فرصت را دارند تا تعدادی از دروس خود را مثلا در امتحانات نهایی دی ماه امسال و بقیه را در امتحانات خرداد سال آینده امتحان بدهند و از این طریق معدل خود را بالا ببرند.

محمودی با بیان اینکه داوطلبان چه برای ایجاد سابقه تحصیلی و چه برای ترمیم نمره تا 27 آذر  فرصت دارند برای ثبت نام به مدارس بزرگسالان مراجعه کنند، گفت: امتحانات نهایی دی ماه از سوم دی ماه آغاز و تا 26 این ماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: داوطلبان علاوه بر منطقه، ناحیه و شهرستان محل اخذ مدرک تحصیلی خود می‌توانند در سایر مناطق نیز متقاضای شرکت در امتحانات نهایی شوند.

محمودی با بیان اینکه در استان کرمانشاه 52 مدرسه بزرگسال و داوطلب آزاد داریم، گفت: تاکنون 7222 نفر در استان کرمانشاه داوطلب شرکت در امتحانات نهایی دی ماه شده‌اند که احتمالا این آمار افزایش پیدا خواهد کرد.

وی افزود: دی ماه امسال 57 پایگاه در 24 منطقه آموزش و پرورش کرمانشاه مجری برگزاری امتحانات نهایی خواهند شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۷۹۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان