//
کدخبر: ۳۷۲۲۱۳ //

جریمه ۸۲ میلیونی برای به کارگیری مشمولان غایب

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان گفت: اگر کارفرمایان مشمولان غایب سربازی را به کار گیرند ۸۲ میلیون جریمه می‌شوند.

جریمه 82 میلیونی برای به کارگیری مشمولان غایب
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ علی اصغرمحمدی، شامگاه(سه‌شنبه، ۳ آبان) در جلسه شورای اداری شهرستان گلپایگان، اظهار کرد: ادارات و شرکت‌ها ازبه کارگیری افرادی که خود را برای سربازی معرفی نکرده‌اند خودداری کنند و تامین اجتماعی نیز آنها را بیمه نکند. همچنین ادارات صمت، کار و تعاون و رفاه اجتماعی در معرفی این افراد اقدامات لازم را انجام دهند، اگر کارفرمایی از این افراد به‌عنوان نیروی کار استفاده کند، ۸۲ میلیون تومان جریمه خواهد شد.

وی افزود: حفاری‌های اداره آب برای رعایت مباحث ایمنی باید با هماهنگی راهور باشد و این موضوع در کمیسیون مربوطه نیز مطرح شده، اما گاهی هماهنگی انجام نمی شود. حفاری انجام شده در خیابان شهید احمدی سبب رخ دادن حادثه‌ شد و مقصر اداره آبفا بود.

محمدی ادامه داد: جایگاه سوخت خیابان آیت‌الله خوانساری فضای کوچکی برای سه نوع سوخت مختلف را ندارد و با توجه به تردد وسایل نقلیه سنگین در این قسمت از شهر، قرار شد پمپ گازوئیل به جایگاه سوخت بلوار آیت‌الله محمدی انتقال یابد، اما هنوز انجام نشده است. شاهد  سرقت سیم برق در حاشیه شهر و روستاهایی همچون تیکن، نیوان، دُر، سعید آباد و... هستیم که اداره برق باید جایگزینی جمع آوری ترانس‌های برق را در دستور کار خود قرار دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان گفت: جهاد کشاورزی جلسه‌ای با دامداران برای امنیت محیط نگهداری احشام برگزار کرده، اما کافی نیست. موضوع پایش تصویری بارها مطرح شده و اقدامات خوبی مخصوصا توسط شهرداری گلپایگان صورت گرفته است که البته باید کیفیت بخشی لازم را داشته باشد و به مرکز کنترل نیروی انتظامی متصل شود تا شبانه‌روزی پایش تصویری رخ دهد.

همچنین امام جمعه گلپایگان گفت: ضرورت دارد امسال به‌صورت ویژه به مراسم ۱۳ آبان پرداخته شود. مداخلات مستقیم آمریکا در وقایع روز دانش آموز، تبعید امام و تسخیر لانه جاسوسی  بیانگر این است که دولت آمریکا از ابتدا به دنبال منافع خود بوده است .ماجراهای اخیر در کشور تاکیدی بر خصومت دیرینه آمریکا و عدم صداقتشان بود، در برجام گفتند هیچ راهی بر اجرای آن نداریم و از سوی دیگر پیغام می‌دهند و اشخاصی را واسطه می‌کنند و می‌گویند آماده‌ایم که مذاکره داشته باشیم، که تمام این موارد نشان می‌دهد آمریکا قابل اعتماد نیست.

حجت‌‍الاسلام محمدتقی کرامتی ادامه داد: اتفاقات اخیر در یک ماه گذشته اوج مداخلات آمریکایی‌ها در  کشور را نشان می دهد، هر کجا بتوانند ضربه‌ای بزنند دریغ نمی‌‍کنند و از تمام ظرفیت‌ها بهره گرفتند که بتوانند ضربه خود را وارد کنند، جریان معاند در داخل کشور نشان داد که مشکل اصلی آنها با اسلام و هویت دینی است، اما اگر افرادی هم شک و تردیدی داشته باشند وقتی این صحنه را ببینند به تشخیص‌شان کمک می‌کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۲۲۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان