//
کدخبر: ۳۶۸۷۴۵ //

دست‌هایی پشت‌پرده اغتشاشات قرار دارد!

کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به اینکه دست‌هایی پشت‌پرده اغتشاشات قرار دارد، گفت: امروز دشمن زخم‌خورده است لذا از هر بهانه‌ای برای ضربه به انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می‌کند.

دست‌هایی پشت‌پرده اغتشاشات قرار دارد!
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر حسین کریمی‌اول در گفتگو با خبرنگار، ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر اظهار کرد: طی روزهای گذشته به بهانه درگذشت خانم مهسا امینی شرایطی در کشور ایجاد شده که بررسی آن نشان می دهد سناریویی طراحی شده و دست هایی پشت پرده است تا نسبت به انقلاب اسلامی و ارزش های آن عقده‌گشایی کنند.

وی افزود: انقلاب اسلامی با پیروزی خود سرپل هایی که آمریکایی ها سالیان سال در اختیار داشتند در اختیار خود قرار داده لذا انقلاب اسلامی معادلات طراحی شده استکبار جهانی را به هم ریخت به همین علت دشمنی با جمهوری اسلامی طبیعی است.

کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه در همه دوران‌ها باید نسبت به ترفندهای دشمنان آمادگی کامل داشته باشیم، بیان کرد: حادثه اخیر همچون فتنه های دیگری است که طی سال های گذشته شاهد آن بودیم و خوشبختانه انقلاب اسلامی از یک به یک این فتنه ها اعم از جنگ تحمیلی، فتنه سال ۷۸ و ۸۸ و غیره عبور کرده است.

کریمی‌اول حضور مردم در صحنه های مختلف را مهم ترین عامل عبور از فتنه های دشمن دانست و خاطرنشان کرد: امروز دشمن زخم خورده است و از هر بهانه ای برای ضربه به انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می کند.

وی با تأکید بر اینکه باید بصیر و هوشیار باشیم تا در میان فتنه های دشمن دچار انحراف نشویم، خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی در صحنه های بین المللی اثرگذار است و به عنوان یک قدرت منطقه‌ای شناخته می شود طوری که این اقتدار و اثرگذاری در موضوعات مختلف خود را نشان داده است.

کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی متذکر شد: در حادثه اخیر عده‌ای فریب خورده تحت تأثیر فضای مجازی و پمپاژ شایعه پراکنی و دروغ پراکنی آمریکا، اسرائیل و موساد، کشورهای مرتجع عرب و غیره در شبکه‌های مجازی قرار گرفتند و نه در دفاع از خانم مهسا امینی بلکه در راستای مقابله با ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشتند.

کریمی‌اول با بیان اینکه اقدامات و حرکت های اغتشاشگران سنخیتی در حمایت از مهسا امینی ندارد، گفت: اگر کسی اعتراض دارد، می تواند اعتراض خود را اعلام کند تا پس از بررسی دقیق موضوع، با مقصر یا مقصرین برخورد شود اما انجام اقدامات هنجارشکنانه و عبور از خط قرمزهای انقلاب اسلامی و آرمان های مردم قبل از بررسی دقیق موضوع نشان از دست های پشت پرده دارد.

وی با اشاره به اینکه حمله به اموال عمومی و هتک حرمت به مقدسات کشور و پرچم جمهوری اسلامی و بی احترامی به حجاب زنان، اعتراض نیست، تصریح کرد: انتظار می‌رود دستگاه قضایی، امنیتی و انتظامی با عوامل آشوب و اغتشاش، سلبریتی ها و کسانی که مردم را تحریک کردند برخورد قاطع داشته باشند.

کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی، هتک حرمت هنجارشکنان به نیروی انتظامی را تأسف‌آور دانست و تأکید کرد: باید از نیروی انتظامی که در مقابل این جرثومه های فساد ایستاده و در این راه شهید داده با تمام توان حمایت کنیم، از طرفی دستگاه های امنیتی و قضایی هم باید مصلحت ها را کنار گذاشته و با عوامل آشوب و اغتشاش با شدت برخورد کنند تا دیگر کسی به خود اجازه ندهد به مقدسات توهین کند.

کریمی‌اول با بیان اینکه انقلاب اسلامی علی رغم تمامی فتنه ها به راه خود ادامه می دهد، خاطرنشان کرد: ما امروز به سمت پیروزی های بزرگتر در حال حرکت هستیم و قدرت انقلاب اسلامی و همچنین اضمحلال جبهه کفر و الحاد به برکت انقلاب اسلامی، مقاومت و ایستادگی مردم بر همگان روشن شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۸۷۴۵ //
ارسال نظر
 
  • لیلا

    دشمنان باید بدانند هیچگاه نمیتوانند نظام جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرند چون ما ملت ایرانی پای نظام تا آخرین قطره خو ن‌مان ایستاده ایم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان