//
کدخبر: ۳۶۸۳۶۷ //

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی مهرماه ۱۴۰۱

سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد تمامی مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ مهرماه سال ۱۴۰۱ باید در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی‌نامه مشمولان حضور یابند.


فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی مهرماه ۱۴۰۱
به گزارش فرتاک نیوز،

سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کلیه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ مهر ماه سال ۱۴۰۱دریافت کرده‌اند، باید با مراجعه به یکب از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) ، برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

این دسته از مشمولان باید درتاریخ مهرماه سال ۱۴۰۱ درساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی‌نامه مشمولان اعلام شده حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند. مشمولان اعزامی باید کارت تزریق واکسیناسیون کووید ۱۹ و واکسن مننژیت و دوگانه را در روز اعزام به همراه داشته باشند. همچنین مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص را نیز به همراه خود داشته باشند.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی سازمان وظیفه عمومی فراجا، در این اطلاعیه آمده است که عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با افراد غایب رفتار خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۸۳۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان