//
کدخبر: ۳۶۵۳۳۵ //

امروز پایان مهلت انتخاب رشته‌های بدون آزمون کنکور ۱۴۰۱

مهلت ثبت‌نام داوطلبان رشته‌های صرفاً براساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور، امروز یکشنبه ۶ شهریور به پایان‌می‌رسد.

امروز پایان مهلت انتخاب رشته‌های بدون آزمون کنکور ۱۴۰۱
به گزارش فرتاک نیوز،

فرآیند ثبت‌نام داوطلبان رشته‌هایی که پذیرش آنها در آزمون سراسری مهرماه سال ۱۴۰۱ صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) است، از روز سه­‌شنبه ۱۸ مرداد ماه آغاز شد و با یک بار تمدید در تاریخ ۲۴ مردادماه، تا آخر وقت امروز ۶ شهریور ماه ادامه دارد.

داوطلبانی که تا کنون موفق به ثبت‌نام و انتخاب رشته نشده‌اند، می‌توانند تا پایان وقت امروز به سامانه پذیرش دانشجو صرفا براساس سوابق تحصیلی مراجعه‌کنند و نسبت به انتخاب حداکثر تعداد ۱۵۰ کدرشته محل از رشته های پذیرش باسوابق تحصیلی در هر گروه آزمایشی که تمایل دارند، اقدام‌کنند. همچنین داوطلبانی که فرآیند ثبت‌نام و انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی را انجام داده‌اند، در صورت تمایل تا پایان وقت مقرر می‌توانند نسبت به مشاهده و ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره اصلاحیه دفترچه و رشته‌های جدید که پذیرش آنها در آزمون سراسری مهرماه سال ۱۴۰۱ صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) است،اینجا قابل مشاهده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۵۳۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان