//
کدخبر: ۳۶۰۸۶۳ //

اشک‌های داماد وسط مراسم سوژه شد/ التماس‌های آقای داماد بی‌فایده بود!+عکس

التماس شدید و گریه داماد برای شاهدان مراسم قابل درک نبود .

اشک‌های داماد وسط مراسم سوژه شد/ التماس‌های آقای داماد بی‌فایده بود!+عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

عکسهای دامادی که روز عروسی اش با تمام داماد های دنیا فرق داشت به سرعت در شبکه‌های اجتماعی و بین کاربران هندی فضای مجازی منتشر شد ، داماد جوانی که التماس می کرد تا اجازه دهند او ازدواج نکند.

گریه‌های داماد جوان برای ازدواج نکردن با دختری ناشناس خبر عجیبی بود که خبرگزاری ها روز گذشته منتشر کردند ، مرد جوان در حال التماس به حاضرین در مراسم درخواست می کند تا او را رها کنند تا از این ازدواج خلاص شود . "ویندو کومار" بالجبار باید با دختری در منطقه ی فقیرنشین بیهار هند ازدواج می کرد و او به این تصمیم رضایت نداشت . "ویندو کومار" که مهندسی اهل ولایت مجاور بود توسط مردان خانواده ای فقیر به زور به این روستا آورده شده بود تا با دختر آنها ازدواج کند ؛ در حقیقت ازدواجی کاملا زوری برای آقای داماد . این رسمی است که خانواده‌های فقیر هنگامی که نمی توانند جهیزیه دختر جوان خود را تامین کنند اجرا می کنند ، رسم عجیبی که حتی داماد را با زور اسلحه و مثل یک گروگان به مراسم ازدواج می رساند.

داماد

همه چیز عجیب بود ولی اتفاق افتاد ، مهندس جوان با تهدید اسلحه به این منطقه آماده بود و حالا باید با دختری که هرگز او را ندیده و نمی شناخت ازدواج می کرد ؛ جالب است زمانی که مرد جوان با گریه التماس می کند تا او را رها کنند و مانع ازدواج اجباری اش شوند اطرافیان به او می گفتند :مگر تو را از دار آویخته‌ایم؟ ما فقط برای تو جشن ازدواج گرفته‌ایم !! "ویندو کومار" به یکی از دوستانش گفته که او را بعد از مراسم ازدواج در اتاقی تنها زندانی کردند و روز بعد درب را برایش باز کردند تا زندگی مشترک خود را آغاز کند و به خانه ی جدیدش برود و چهره ی عروس را ببیند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۰۸۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان