//
کدخبر: ۳۶۰۶۴۶ //

تهران خنک می شود

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، کاهش دمای تهران تا دوشنبه و خیزش گرد و خاک با احتمال وقوع توفان گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

 تهران خنک می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران تا روز دوشنبه (۳ مردادماه) آسمانی صاف تا قسمتی ابری در نیمه‌شمالی و ارتفاعات نیمه‌ابری گاهی ابری همراه با وزش باد گاهی وزش باد شدید و خیزش گردوخاک با احتمال توفان گردوخاک و کاهش دید و کیفیت هوا به‌ویژه در غرب و نیمه‌جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.

برای روز سه‌شنبه (۴ مردادماه) نواحی شمال شرق و ارتفاعات و روز چهارشنبه (۵ مردادماه) در اکثر نواحی استان افزایش ابر، رگبار باران با احتمال رعدوبرق مورد انتظار است.

تا روز دوشنبه روند تدریجی کاهش دما سپس افزایش نسبی دما به‌ویژه برای روز چهارشنبه در اکثر نواحی استان پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۴۳ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۲ مردادماه) قسمتی ابری و گاهی وزش باد شدید و در بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۳مردادماه) صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک از بعد از ظهر با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۰۶۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان