//
کدخبر: ۳۵۰۵۴۳ //
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد:

متهم به کلاهبرداری ۱۶۰میلیاردریالی با چکهای جعلی دستگیر شد

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری متهم به کلاهبرداری 160 میلیارد ریالی با استفاده از چک های جعلی در استان کهگیلویه و بویراحمد و استان های همجوار خبر داد.

متهم به کلاهبرداری 160میلیاردریالی با چکهای جعلی دستگیر شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 کیقباد مصطفایی افزود: در پی دریافت پرونده‌های قضائی از سوی تعدادی از دامداران عشایر استان مبنی بر کلاهبرداری فردی سودجو با خرید احشام و ارائه چک‌های جعلی، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان با بررسی دقیق موضوع و همچنین رصد شبانه روزی متهم را در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به خرید دو هزار رأس احشام از عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین کلاهبردای از تعدادی از عشایر استان‌های خوزستان، لرستان، چهارمحال بختیاری به ارزش 160 میلیارد ریال اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی، خاطرنشان کرد: شهروندان توجه داشته باشند که افراد کلاهبردار معمولاً با ظاهری آراسته و با چرب زبانی طعمه‌های خود را شناسایی می‌کنند و شهروندان می‌توانند با هوشیاری در برابر پیشنهادهای وسوسه انگیز مالی، زمینه جرم را از شیادان سلب کنند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۰۵۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان