//
کدخبر: ۳۳۸۸۴۶ //

کلاس‌های دانشگاه اصفهان حضوری شد

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان از نحوه برگزاری کلاس‌های حضوری دانشگاه اصفهان در نیم‌سال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰ خبر داد.

کلاس‌های دانشگاه اصفهان حضوری شد
به گزارش فرتاک نیوز،

حمید بهشتی اعلام کرد: پیرو ابلاغیه معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص حضوری شدن آموزش در مقاطع مختلف تحصیلی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، تمام کلاس‌های مقطع تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکتری) از شروع نیم‌سال ۲-۱۴۰۰ به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد.

وی افزود: کلاس‌های مقطع کارشناسی به محض فراهم شدن شرایط و تصویب در هیئت رئیسه دانشگاه به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد. شروع کلاس‌های دانشجویان کارشناسی از شروع نیم‌سال و طبق تقویم آموزشی از شانزدم بهمن‌ماه در سامانه یادگیری آموزش الکترونیک خواهد بود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان ادامه داد: دانشجویانی که کلاس‌های آن‌ها به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد، ملزم به ارائه کارت واکسیناسیون مبنی بر دریافت (حداقل) دو دز واکسن هستند.

بهشتی گفت: هماهنگی لازم برای اسکان دانشجویانی که نیاز به استفاده از خوابگاه دانشجویی دارند، انجام شده و این دسته از دانشجویان می‌توانند از طریق پیشخوان خدمت سامانه گلستان، درخواست اسکان در خوابگاه را ثبت و در سامانه پیگیری کنند.

رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در کلاس‌های درسی و خوابگاه‌های دانشجویی الزامی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۸۸۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان